2777
2789
عنوان

افسردگی

357 بازدید | 30 پست

دوستان من یک خاله دارم که ۴۶ سالشه 

بعد کلا بنابدلایلی ازدواج نکرده

اونوقت الان چند ساله که افسردگی داره و مثلا کارهاش خونش رو به زور انجام میده و حتی حمام هم به سختی میره

مثلا یهو ۳ هفته اصلا نمیره حمام

بعد دکتر هم رفته و دکتر بهش چند نوع قرص داد و اون قرص ها رو هم مصرف میکنه ولی حالش تغیری نکرده و به نظر ما حالش بدتر هم شده 

مثلا میره موهاش رو پسرونه و ریز کوتاه میکنه و همیشه سر و وضعیش ژولیده و نامرتبه.

ما نمیدونیم چکار کنیم براش که حالش عوض بشه‌.

اخه اهل بیرون اومدن هم نیست خیلی ینی اهل تفریح نیست.

به نظرتون چکار میشه کرد براش؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببخشید از اقوامتون هستن؟

خواهر شوهر 

بزرگه ک شصت سالشه کلا افسردگی داره 

اون دوتا ک ازش کوچیکترن مثل اون اولی نیستن ولی اوکی هم نیستن

خواهر شوهر کوچیکم ۵۱ سالشه کارمنده اما ندیدم با اون همه پول ب سرو وضعش برسه یا لباس غیر تکراری بپوشه 

خواهر شوهر  بزرگه ک شصت سالشه کلا افسردگی داره  اون دوتا ک ازش کوچیکترن مثل اون اولی نیس ...

کلا خیلی افسردگی زیاد شده به نظرم

اخه چند ساله پیش به این زیادی نبود

الان بیشتر افراد باهاش درگیرن😢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش