دوستان من یک خاله دارم که ۴۶ سالشه
بعد کلا بنابدلایلی ازدواج نکرده
اونوقت الان چند ساله که افسردگی داره و مثلا کارهاش خونش رو به زور انجام میده و حتی حمام هم به سختی میره
مثلا یهو ۳ هفته اصلا نمیره حمام
بعد دکتر هم رفته و دکتر بهش چند نوع قرص داد و اون قرص ها رو هم مصرف میکنه ولی حالش تغیری نکرده و به نظر ما حالش بدتر هم شده
مثلا میره موهاش رو پسرونه و ریز کوتاه میکنه و همیشه سر و وضعیش ژولیده و نامرتبه.
ما نمیدونیم چکار کنیم براش که حالش عوض بشه.
اخه اهل بیرون اومدن هم نیست خیلی ینی اهل تفریح نیست.
به نظرتون چکار میشه کرد براش؟؟