اونموقه همش چن ماه ، مننژیت تنها بدی ک داره اینه ک حداقل یکی از اعضای بدن رو از کار میندازه ( البته این برا همه صدق نمیکنه) ، دخترعموم فقط یه گوشش چیزی نمیشنوه ، آره الان سالم سالمه ، ۱۵ سالگی هم عروسی کرده الان دوتا بچه ناز هم داره ، نگران نباش اگه فامیلیتون اینطوریه مشکلی پیش نمیاد فقط درمانشو حتما انجام بدین، اونموقع خیلی بچع بی حالی بوده اصن انگار تو باغ هیچی نبوده ولی الان ماشاللع از هر انگشتش هنری میباره