2777
2789
عنوان

دلم گرفته 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 237 بازدید | 29 پست
چجوری باهاش زندگی میکنه نه نیازاتو تامین میکنه نه کار درست حسابی داره نه مسافرتی ...

بخدا حقوقشم ۳ میلیونه ۱ تومنشو قسط میدیدم ۲ تومن فقد می مونه 

نه مسافرت نه مهمونی هیچی 

فقد سرماه میریم خرید برای خونه دیگ تموم 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

چند وقته افسرده گی داری؟؟ علائمت چیاست گلم؟ بخدا خیلیییی بده خدا برا هیچکس نیاره!!! من رژیم خگخ گ ...

ن دیگه ندارم خداروشکر

بی انگیزگی،اشتها نداشتم،سرم رو هوا بود،هیچی خوشحالم نمیکرد،هیچی ناراحتم نمیکرد،گاهی گریه میکردم،شبا تا صبح بیدار،به فکر خودکشی بودم،نظافت شخصی نداشتم،بیقراری شدید،کار خونه شوهرم انجام میداد

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخدا حقوقشم ۳ میلیونه ۱ تومنشو قسط میدیدم ۲ تومن فقد می مونه  نه مسافرت نه مهمونی هیچی  ...

اکثرا همینن گلم

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ن دیگه ندارم خداروشکر بی انگیزگی،اشتها نداشتم،سرم رو هوا بود،هیچی خوشحالم نمیکرد،هیچی ناراحتم نمیکر ...

مگه الان حالت خوب شده؟؟

منم همشو دارم زیاد میخابم مدام خونه ام شوهرم میاد حوصلشو ندارم


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

مگه الان حالت خوب شده؟؟ منم همشو دارم زیاد میخابم مدام خونه ام شوهرم میاد حوصلشو ندارم

اره که خوب شده

ولی در کنارش کم حواسی شدید گرفتم

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
منم حافظم ضعیف شده . چطور خوب شدی ؟؟؟

دیگه هرکاری که قبلا خوشحالم میکرد انجام میدادم

مادرم وشوهرم خیلی کمک کردن،چیزهای پر قوت ب خوردم میدادن

مثل بادام وپسته وگردو،ابمیوه،دل وجیگر وکباب

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
دیگه هرکاری که قبلا خوشحالم میکرد انجام میدادم مادرم وشوهرم خیلی کمک کردن،چیزهای پر قوت ب خوردم مید ...

خدا خیر مادرشوهرت بده گلم

منم بادوم و آبمیوه  هر روز میخورم . 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

خدا خیر مادرشوهرت بده گلم منم بادوم و آبمیوه  هر روز میخورم .

ممنون فدات اره خیلی ب خودت برس

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز