2777
2789

خیلی غصه دارم 

خیلییی 😭😭😭

استرس دارم همش

حوصله هیچکس رو ندارم😭😭😭😭😭😭😭

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

افسردگیم عود کرده داغونم  😿

شما بودی گفتی عقدی؟

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

با شوهرت صحبت کن چند روز برین مسافرتی یا ...هواتو داشته باشه 

از وقتي "فردارا ياد گرفتيم همه چيز را گذاشتيم براي فردا.از داشته هاي امروز لذت نبرديمو گذاشتيم براي روز مبادا.شايد بايد اينگونه "فردا" را معني كنيم فردا روزيست كه داشته هاي امروزت را نداری.پس امروز را زندگی کن، فردا حقيقت ندارد...
افسردگیم عود کرده داغونم  😿

من سه دوره تا حد مرگ داشتم خیلی بده افسردگی

ولی شما کمه ،که تونستی تاپیکم بزنی

سعی کن هرچه که قبلا خوشحالت کرده انجام بدی

میدونی افسردگی کم حواسی میاره؟من الان اینجوری شدم😔

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

  

برو بیرون حال و هوات عوض شه

  دختری هستم از دیار خندان 👀  💫پیانیست💫  گیتاریست💫 💫نقاش💫   🌱در حال یادگیری اسکیت برد🌱   لطفا برای سلامتی پدر و مادرم و فامیلام یه صلوات بفرست👀
اعتیاد داره شبا بیرونه همش

چجوری باهاش زندگی میکنه نه نیازاتو تامین میکنه نه کار درست حسابی داره نه مسافرتی ...

از وقتي "فردارا ياد گرفتيم همه چيز را گذاشتيم براي فردا.از داشته هاي امروز لذت نبرديمو گذاشتيم براي روز مبادا.شايد بايد اينگونه "فردا" را معني كنيم فردا روزيست كه داشته هاي امروزت را نداری.پس امروز را زندگی کن، فردا حقيقت ندارد...
من سه دوره تا حد مرگ داشتم خیلی بده افسردگی ولی شما کمه ،که تونستی تاپیکم بزنی سعی کن هرچه که قبلا ...

چند وقته افسرده گی داری؟؟

علائمت چیاست گلم؟

بخدا خیلیییی بده خدا برا هیچکس نیاره!!!

من رژیم خگخ گرفتم میگن اولش بیماری عود میکنه بعد درمان میشی  الان تو دوره درمانم

انشالله برای همیشه حالم خوب میشه🥺😍

من تو ضمینه افسردگی بگی نگی تجربه دارم بگو تا راهنماییت کنم ؟؟


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز