2789
عنوان

دیدمش....

168 بازدید | 28 پست

دیشب بازم خوابشو دیدم چقدر لذت بخش بود کاش برای همیشه تو اون خواب میموندم. دستش رو محکم گرفته بودم حتی توخوابم میدونستم قراره تنها بشم. کاش برمیگشت جبران میکردم براش😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دیشب با این سن و سال خواب باب اسفنجی دیدم😐😐😐

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
من دیشب با این سن و سال خواب باب اسفنجی دیدم😐😐😐

پاتريكم بود؟؟؟

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
پاتريكم بود؟؟؟

😂😂😂نه 

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
وسط بحث احساسی😂

😁😁ببخچید بخندی خوشگل تر میشی

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز