2789
عنوان

دیدمش....

168 بازدید | 28 پست

دیشب بازم خوابشو دیدم چقدر لذت بخش بود کاش برای همیشه تو اون خواب میموندم. دستش رو محکم گرفته بودم حتی توخوابم میدونستم قراره تنها بشم. کاش برمیگشت جبران میکردم براش😔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من دیشب با این سن و سال خواب باب اسفنجی دیدم😐😐😐

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
من دیشب با این سن و سال خواب باب اسفنجی دیدم😐😐😐

پاتريكم بود؟؟؟

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
پاتريكم بود؟؟؟

😂😂😂نه 

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
وسط بحث احساسی😂

😁😁ببخچید بخندی خوشگل تر میشی

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز