2789
اوه شما که میگی آینده..پس میتونی یک سالم صبر کنی پس نگرانی نداره چون قیمت اینجوری نمیمونه حداقل یک م ...

من غصه بابامو میخورم چیزی نمیگه 

میتونست الان تو ارزونی طلا بخره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن این ۱۴ سال بابام شبانه روز کنارم نبوده رفته کار کرده قسط پرداخت کردیم ..حالا ی ساله داره واسه ایند ...

خودخواه نباش عزیزم اول که اگه برا آینده ت هست بدون  طلا طولانی مدت مثلا چن سال همیشه میره بالا می نگران نباش و بگو خداروشکر چهارتا جوون میتونی حلقه بخرن برا زنشون و...نگران نباش این روزا هر کس یجور ضرر کرده یکی ماشین یکی پول یکی بورس یکی طلا و...تو ایران فعلا دارن جیب ملت رو میزنن حداقل طلا تو خونه ت پیش خودت هست و شک نکن طولانی مدت قیمتش بالا میره اما بورس و ملک و ماشین و دلار به این راحتی ها جبران نمیشا

من غصه بابامو میخورم چیزی نمیگه  میتونست الان تو ارزونی طلا بخره

نه عزیزم غصه نخور تنتون سالم باشه اینچیزا ارزش غصه خوردن نداره.بعدم شما الان قصد فروش ندارین ک پس صبر کنین اینجور نمیمونه و سود خودشو داره بعد ها انشاءالله ❤️

ارزونیای اینجا عین رژیم گرفتن عمه منه

دو کیلو کم میکنه ماه بعد ده کیلو میاد روش

بابا جان ما ثبات میخواااایم  هر روز تنش

هر روز استرس

مام از خدامه ارزون بشه ولی پایدار و روی اجناس دیگه ناثیر بزاره

نه عزیزم غصه نخور تنتون سالم باشه اینچیزا ارزش غصه خوردن نداره.بعدم شما الان قصد فروش ندارین ک پس صب ...

صبر کردنش اوکیه غصه اینو میخورم چقد ضرر کردیم اگ الان میخریدیم بهتر بود

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز