2777
2789
عنوان

سزارین

| مشاهده متن کامل بحث + 275 بازدید | 37 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی قشنگه😍😍😍 کورد نیستم ولی پرچم کردا بالا✋😍

فداتتتتت

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
هرروزبه خودم میگم اگه بچه ام میمونددوماه دیگه زایمان میکردم  میشه واسه منم دعاکنی فردابی بی چک ...

انشالله خدا دلتو شاد کنه عزیز دلم

انشالله با دیدن بچه خوشکل و سالمتون دلخوشتون کنه

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
منم 20روز دیگه باید برم.سزارین دوممه.دلهره دارم😭

عزیزم‌فاصله بین سزارین هات چند ماهه؟

آرامم کن خدا...تنها تو آرام کننده ای..تنها تو صبر دهنده ای...از حکمتت چیزی نمیدانم...تغییر ده حالم را به بهترین حال..دلتنگ  دخترم هستم که  فقط دو روز مال من بود و سهم خاک شد.🖤😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز