2789
عنوان

سزارین

| مشاهده متن کامل بحث + 275 بازدید | 37 پست
به سلامتي ميتوني منو دعا كني؟؟ خيلي حالم خرابه مامانم فوت كرده خودمم شش ماهه باردارم و شايد بچه ز ...

انشالله هر چی تو دلت هست خدا قسمتت کنه چیزای خوبو

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نترس و خیلی‌ خیلی شاد باش چون بهترین روز زندگیت

وای بر من بخدا حالم خرابه

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
ان شأالله کوچولوتو صحیح و سالم بگیری تو بغلت عزیزم فقط واسه چشم انتظارام دعا کن گلم ممنونم🙏🙏

خدا دعاهاتو مستجاب کنه انشالله 

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
منم ۲۳روز دیگه خیلی استرس دارم😟😟😟😟

خدا به دادمون برسه

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
ان شأالله فدات شم ممنونم اسم شو. چی میخوای بذاری؟

دختر دوساله اسمش سولانه اخه کورد هستیم اینم میخوایم بزاریم سارین

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
ب سلامتی

خیلی ممنونم عزیزم

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
دوم. ولی سری اولم همممممه چی با چشم گریون و افتضاح بود. فقط دعا میکنم اینبار همه چی با دلخوش و آرامش ...

من سری اولم خوب بود.ولی هب بازم دلهره دارم.شاید دلیلش اینه که زود باردار شدم

🌺مَنْ یَتَوَکَّل عَلَی اللهِ فَهُوَ حَسْبَه🌺
دوم. ولی سری اولم همممممه چی با چشم گریون و افتضاح بود. فقط دعا میکنم اینبار همه چی با دلخوش و آرامش ...

امین اجمعین

زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792