زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
هرروزبه خودم میگم اگه بچه ام میمونددوماه دیگه زایمان میکردم میشه واسه منم دعاکنی فردابی بی چک ...
انشالله خدا دلتو شاد کنه عزیز دلم
انشالله با دیدن بچه خوشکل و سالمتون دلخوشتون کنه
زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
آرامم کن خدا...تنها تو آرام کننده ای..تنها تو صبر دهنده ای...از حکمتت چیزی نمیدانم...تغییر ده حالم را به بهترین حال..دلتنگ دخترم هستم که فقط دو روز مال من بود و سهم خاک شد.🖤😭