2777
2789
عنوان

افسردگی

214 بازدید | 20 پست

دوستان خود زنی میتونه از علایم افسردگی باشه ؟

خواهره من ۲۶ سالشه یه مدته به شدت خود زنی میکنه

مثلا یهو که اعصابش بهم میریزه شروع میکنه محکم میزنه توی صورت خودش

بله

کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما ببرینش پیش روانپزشک و مشاور. همونطور که گاهی جسم ما بیمار میشه ممکنه روحمونم مریض بشه این چیز بدی نیست

هیچ رنجی بالاتر از این نیست که خوشبختی رو نداشته باشید که میتونستید داشته باشید!

😂من یه بار وسط دعوا خودمو زدم ... خیلی بد بود ... نقشمو خوب بازی نکردم فهمید ... گفت هیچ استعدادی تو بازیگری نداری😐

خیلی ضایع شدم خداییی

☆ ⃟۞𝑇𝒉𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠, 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠.✰
😂😂😂😂

خواستم کولی بازی در بیارم که مثل تو این فیلما بیاد بگه ببخشید و غلط کردم و از این حرفاااا ... خیلی بدتر شد 😑😑

☆ ⃟۞𝑇𝒉𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠, 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠.✰
خواهر شما چرا اینجور شده

کلا خواهره من یه چند ماهیه که مثلا خیلی هم گریه میکنه و یه مقدار عصبی شده و زود ناراحت میشه و گاهی اوقات هم خودشو میزنه 

من خودم چند بار باهاش صحبت کردم ، به من گفت خیلی احساس ناراحتی و غم دارم

ولی مشکل خاصی نداره که بگم در اثر اون مشکل به این حالت دچار شده 

اخه خواهره من کلا ادمیه که هر اتفاقی براش افتاده باشه رو همیشه میاد به مادرم یا من میگه.

پیش مشاور هم نمیاد 

نمیدونم چکار کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز