کلا خواهره من یه چند ماهیه که مثلا خیلی هم گریه میکنه و یه مقدار عصبی شده و زود ناراحت میشه و گاهی اوقات هم خودشو میزنه
من خودم چند بار باهاش صحبت کردم ، به من گفت خیلی احساس ناراحتی و غم دارم
ولی مشکل خاصی نداره که بگم در اثر اون مشکل به این حالت دچار شده
اخه خواهره من کلا ادمیه که هر اتفاقی براش افتاده باشه رو همیشه میاد به مادرم یا من میگه.
پیش مشاور هم نمیاد
نمیدونم چکار کنم