2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم این یه تصمیمیه بین شما و همسرتون من خودم سنم الان زیادم نیست اون موقع نزدم مشکل نداشتم یه دوس ...


کمه ولی دیگه داره اذیتم میکنه آخه همه ی دوستاش حتی موهاشونم رنگ کردن   

بنظرم با همسرت صحبت کن و بزارید بزنه  چون بین اطرافیان و دوستاش خجالت میکشه و باعث کمتر شدن اع ...

دقیقا آخه یکم شیطون میترسم دیگه اهمیت به حرفام نده و خودش بره بزنه و واسش مهم نباشه  

کمه ولی دیگه داره اذیتم میکنه آخه همه ی دوستاش حتی موهاشونم رنگ کردن  

😶😶😶😶

والا هنوزم چه تو ایران چه جاهای دیگه فک نکمم همه مو رنگ کرده باشن حتما دوستاش اینجورین. راستش نظر با نظر فرق داره من خودم اگه بودم ببین سنم کمه ها مجردم هستم یعنی فعلا دارم فرض می کنم مو رو حداقل رنگ کامل اونم ۱۵ سالگی نمی ذاشتم پشت لبو اگه خیییلی کم بود نه اگه زیاد بود آره

آره آخه میگه دوس های پسرش گسترش میکنن منم به خاطر اون پسرها یه ذره دارم اذیت میشم 

بزارین بزنه من خودم مجرد بودم خانوادم نزاشتن بدون اجازه زدم نزارین اینکارو کنه توروخدا محدودش نکنین ک مث من تو سن پونزده سالگی ازدواج نکن بخاطر محدودیتهای خانواده

آره آخه میگه دوس های پسرش گسترش میکنن منم به خاطر اون پسرها یه ذره دارم اذیت میشم 

اره بابا بعضی آدما واقعا شعور ندارن مسخره میکنن من ک خودم اون موقعها مامانم نمیزاشت یواشکی میزدم 😑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز