2777
2789
۳ خوبه البته اگر تا ۲.۳ باشه ساعت کاریش اگرم بیشتر باشه اگر بچه ندارید حله 

بچه ندارم ولی میگم خیلی حقوقش کمه اما همه میگن برای اولش خوبه خودم از شاغل شدن کلا می ترسم یه کم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره متاهلم فقط این روزا خیلی تپ خونه حوصله ام سر میره 

من شاغلم ولی وقتی فکر میکنم میبینم خانومای خونه دار خیلی خوشبحالشونه،شب هرموقع بخان میخوابن هروقت بخوان پامیشن غذاشونو با حوصله و سروقت میپزن یا خیلی چیزای دیگه

واقعا هم کار بیرون وهم کار خونه آدمو پیر میکنه


خدایا هر کی برای من هر چی میخواد اول به خودش بده😊😊😊
من شاغلم ولی وقتی فکر میکنم میبینم خانومای خونه دار خیلی خوشبحالشونه،شب هرموقع بخان میخوابن هروقت بخ ...

ای جان ایشاله همیشه سلامت باشین اما یه چیزی اینم در نظر بگیرین خیلی از کارایی که بخواین می تونین انجام بدین منظورم اینه مشکل مالی دیگه ندارین 

بچه ندارم ولی میگم خیلی حقوقش کمه اما همه میگن برای اولش خوبه خودم از شاغل شدن کلا می ترسم یه کم&nbs ...

نه عزیزم من خودم تا بچع دار نبودن درس می خوندم از ۱۱ صبح تا  ۷ عصر چون راهم دور بود بیرون بودم تازه باید میومدم خونه می خوندم اما تونستم ولی شما میری سرکار پول بهت روحیه و انگیزه میده پولش برا اولین سال کاریت خوبه

یعنی میشه من از وزن ۶۰ بیام رو ۵۸😅یعنی چند ماهه میخوام کم کنم نمیشه به امید اینکه تو این دوهفته کم کنم و ۱.۱.۱۴۰۰ (۵۸ )باشم
ای جان ایشاله همیشه سلامت باشین اما یه چیزی اینم در نظر بگیرین خیلی از کارایی که بخواین می تونین انج ...

حرفتون درسته ها

ولی به این فکرکنید که زن روح خونست وقتی خسته بی حوصله باشه دنیا دنیا پولم به درد نمیخوره

اگه ام بخواد با اون خستگی تظاهر به سرحال بودن کنه خودش داغون میشه

الان حرفامو خیلی جدی نگیر خوابم میاد،بیدار موندم قرمه سبزیم بپزه خاموش کمم بخوابم🤣🤣🤣

خدایا هر کی برای من هر چی میخواد اول به خودش بده😊😊😊

[QUOTE=172379473]آره. واسه خودم پس انداز میکنم. خرج میکنم. شوهرم هم میده ولی اگه نداد هم دستم و جلوش دراز نمیکنم&nbs ...[/QUOTE

البته با این حقوقی که اینا میدن بهم فکر نکنم بتونم پس انداز کنم 

[QUOTE=172379473]آره. واسه خودم پس انداز میکنم. خرج میکنم. شوهرم هم میده ولی اگه نداد هم دستم و جلوش ...

بخوای میتونی

من وقتی دانشجو بود حقوقم ۵۰۰ تومن بود‌ یکمم مامانم میداد بهم. زیاد ولخرجی نمیکردم و یادمه همیشه عید با پول خودم طلا میخریدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعویق نهایی

44hope | -3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز