حلماگلي مدیر استارتر عضویت: 1397/02/02 تعداد پست: 799 عنوان زن شاغل 200 بازدید | 29 پست سلام دوستان من دو هفته پیش یه تاپیک گذاشتم در مورد شاغل شدن،الان می خوام بپرسم به نظرتون حقوق ۲.۵،۳ تومن می ارزه بری سرکار 1399/10/23 | 00:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فرنازحبیبی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 14462 بستگی داره چ کاری باشع وساعت کاریش طبیعت تاوقتی بازیو نفهمی ادامه میده✌😌
morvaridbanooo عضویت: 1397/05/09 تعداد پست: 18355 نساعت کاری؟؟؟اگر تا تا ۲ طهر باشه بله انصاف نیست یکبار به دنیا آمدن واین همه مردن..
چاندی عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 8314 ۲یا ۵ یا ۳🙄 یعنی میشه من از وزن ۶۰ بیام رو ۵۸😅یعنی چند ماهه میخوام کم کنم نمیشه به امید اینکه تو این دوهفته کم کنم و ۱.۱.۱۴۰۰ (۵۸ )باشم
حلماگلي مدیر استارتر عضویت: 1397/02/02 تعداد پست: 799 بستگی داره چ کاری باشع وساعت کاریش ساعت کاریش ۸:۳۰تا ۴:۳۰
حلماگلي مدیر استارتر عضویت: 1397/02/02 تعداد پست: 799 بله از یه جایی باید شروع کرد کم کم پیشرفت میکنی من البته اصلا سابقه کاری ندارم اصلا نمیدونم برم یا نه
آترین_کوچولو1 عضویت: 1391/10/17 تعداد پست: 26867 من البته اصلا سابقه کاری ندارم اصلا نمیدونم برم یا نه حتما برو مگه آدم از کار میگذره .
namakdooon عضویت: 1397/08/10 تعداد پست: 10128 من البته اصلا سابقه کاری ندارم اصلا نمیدونم برم یا نه اگه متاهلی نه نمی ارزهچون واقعا آدم خسته میشه دو جا کار کنه خدایا هر کی برای من هر چی میخواد اول به خودش بده😊😊😊
حلماگلي مدیر استارتر عضویت: 1397/02/02 تعداد پست: 799 آره همین که شاغل باشی کافیه خیلی حس خوبیه جدی می گین؟! من فقط متاهلمولی قصد بچه دار شدن ندارم
چاندی عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 8314 عزیزم ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ ۳ خوبه البته اگر تا ۲.۳ باشه ساعت کاریش اگرم بیشتر باشه اگر بچه ندارید حله یعنی میشه من از وزن ۶۰ بیام رو ۵۸😅یعنی چند ماهه میخوام کم کنم نمیشه به امید اینکه تو این دوهفته کم کنم و ۱.۱.۱۴۰۰ (۵۸ )باشم
حلماگلي مدیر استارتر عضویت: 1397/02/02 تعداد پست: 799 دو ونیم یا سه ۳تومن میشه تقریبا چیزی که بهم گفتن