بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خوشبخت بشی گلم😍ان شاء الله قسمت جوونا و عاشقا 👌🏻🌹😁
تیکر تولدمه🙄🎂کارما میگه : بعضی وقتا باید تو زندگی رنج بکشی؛ نه به خاطر اینکه آدم بدی بودی بلکه به خاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری!!😇😄❤️
منم یکی از فامیلامون حتی آتلیه هم نرفتن،رفتن سر خونه زندگیشون،ولی قرار گذاشتن بعد کرونا مراسم بگیرن و بزن و برقص و دگ نگم برات😂🙈 بنظرم بعدا مراسم بگیرین که پشیمون نشین خدای نکرده سالهای بعد