2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوشبخت بشی گلم😍ان شاء الله قسمت جوونا و عاشقا 👌🏻🌹😁

 تیکر تولدمه🙄🎂کارما میگه : بعضی وقتا باید تو زندگی رنج بکشی؛ نه به خاطر اینکه آدم بدی بودی بلکه به خاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری!!😇😄❤️

مبارکهههههه

منم یکی از فامیلامون حتی آتلیه هم نرفتن،رفتن سر خونه زندگیشون،ولی قرار گذاشتن بعد کرونا مراسم بگیرن و بزن و برقص و دگ نگم برات😂🙈 بنظرم بعدا مراسم بگیرین که پشیمون نشین خدای نکرده سالهای بعد

نمیدونم دیشب خودم تصمیم گرفتم ولی خیلی بده دورهمی نیست!بازم میگم بیخیال

عزیزم آفرین به شعورت که به فکر سلامت بقیه هستی. 

انشاالله سالگرد ازدواجتون یه جشن کوچیک خانوادگی بگیر و جبران کن. 

از همه عروسی همون آتلیه ست که برات میمونه

نور خواهی مستعد نور شو.... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز