2777
2789
عنوان

بچمممممم

210 بازدید | 34 پست

سلام خانمامن هفته ۶بارداریم دیروز اول لکه بینی زرد داشتم بعدش لکه های سیاه زیاد شد به دکترم گفتم گفت اگه تافردا بود ببیا دکتر الان باز دستمال کشیدم بازم سیاه بود فقط هم معدم درد میکنه شماها اینجوری نبودید؟؟من تا بعد از ظهر که برم دکتر دق میکنم؟؟خطرناکه؟ 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تا بعدازظهر استراحت کن منم هفته ۶ دوروز لک قهوه ای داشتم

فک کنم اگه قرمز باشه خطرناکه

یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز