2777
2789
عنوان

بچمممممم

| مشاهده متن کامل بحث + 210 بازدید | 34 پست
تا وقتی دراز کشیدم چیزی نیس وقتی میشینم یا وایمیسم میاد از توهم خیلی بود؟؟

اره زیاد بود

تو دستشویی حالت خونابه بود میریخت چند قطره

هرچی ام دستمال میذاشتم همش دستمالم کثیف میشد

استرس نداشته باش

دراز هم بکش ،بعدم میری دکتر ببین چی میگه

یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم

سونوگرافی دادی؟یعنی مطمئنی که حاملگی داخل رحم هست و خارج از رحم نیست؟

اگه مطمئن هستی می تونی شیاف پروژسترون ۴۰۰ رو از مقعد استفاده کنی

کار سنگین نکن نزدیکی نکن 

نگران نباش عزیزم این لکه بینی ها معمولا به خاطر کمبود پروژسترون اتفاق می افته با شیاف پروژسترون مشکل حل میشه

به من اعتماد کن من خودم ماما هستم🌺🌺

چه رنگی بود

من از اول قرمز بود رفتم دکتر بهم گفت استراحت کنم واگه رنگش کم رنگ تر شد ومقدارش کمتر مشکلی نداره واگه بیشتر شد یا رنگش تیره تر باید دارو مصرف کنم البته من به خاطر داشتن کیست لکه بینی تو حاملگی داشتم

ایشالله که خیره برم سونو داخلی میکنه؟؟

نمیدونم بعضی دکترا اره بعضیا نه میگن اگه احتمال سقط باشه واژینال خطر داره

بستگی به نظر دکترت داره

یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤
سلام عزیزم سونوگرافی دادی؟یعنی مطمئنی که حاملگی داخل رحم هست و خارج از رحم نیست؟ اگه مطمئن هستی می ...

سونو رفتم بدم دکترم گفت زوده هنوز بزار قلب کامل تشکیل شده باشه قرار بود ۴شنبه هفته دیگه برم از زوی اینکه تو ۳روز بتام رفته بالا گفت خارج رحمی نیس شیاف هم داد ۱۲ساعتی تاالان۳تاشو زدم زیر دلمم اصلا درد نداره........الان وضعیتم چیه عزیزم؟؟؟؟

سونو رفتم بدم دکترم گفت زوده هنوز بزار قلب کامل تشکیل شده باشه قرار بود ۴شنبه هفته دیگه برم از زوی ا ...

نگران نباش عزیزم این لکه بینی هارو خیلی دارن همون شیاف ها رو هر ۱۲ ساعت یکی استفاده کن و استراحت کن

ممکنه یه مقدار پشت جفتت هماتوم جمع شده باشه که یواش یواش جذب میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز