2777
2789
چقدر از این اصطلاح بدم میاد😑 همین مردم انقد اینارو میگن که هرچی گرون میشه میدوعن صف میبندن براش

خب بشینین تا ارزون بشه😄

از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد.در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد                                                                                           من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مرده و از عاقل ولی دیدم چنگو غذای گربه. هیچ خفاشی نمی تواند ویروسِ آدم بسازد مگر اینکه آدمی خفاش شده باشد.چه بسیار آنان که در پیمانه کم گذاشتند و چه بسیار که خود در پیمانه کم بودندو حذف شدند. و حذف طبیعت را دوایی نیست حتی اگر برای سرطان یاکرونا دارویی پیدا شود.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فعلا که اومده پایین

تغییر قیمت کالاها در ایران و واکنش مردم:
.
۴۰هزار تومن 😊
.
۷۰هزار تومن 😠
.
۹۰هزار تومن 😡
.
۷۰هزار تومن 😊
.
۱۰۰هزار تومن 😠
.
۱۲۰هزار تومن😡
.
۱۰۰هزار تومن 😊
.
این داستان ادامه دارد...

خب بشینین تا ارزون بشه😄

والا همین مردمن که به گرونی دامن میزنن، وقتی داره میره بالا با همین حرفا میدوعن میخرن به جای تحریم کردن، بعد اگه بخاد پایین بیاد هم همینا نمیزارن چون نمیخان ضرر کنن

اگه بشر این اصل رو رعایت کنه قطعا دنیا جای قشنگ تری میشه:وقتی از اعماق وجودت احساس میکنی زندگیت رو نکبت فرا گرفته بچه دار نشو! 😒ظلمِ ظالم، جورِ صیاد، آشیانم داده بر باد... ای خدا، ای فلک، ای طبیعت... شام تاریکِ مارا سحر کن... 🤲😢😞😞😞مشغول قتل‌عام روزها هستم‌!💔ما دهه شصتیا تو زندگی ازهرچی میترسیدیم سرمون اومد، از هرچی نمیترسیدیم هم سرمون اومد، یه سری چیزای متفرقه هم بود اونا هم سرمون اومد، یه سری چیزا هم اصلا مربوط به ما نبود ولی سرمون اومد، یه چیزایی حتی وجود خارجی نداشت ولی اونا هم سرمون اومد، لامصب معلوم نیس کله ست یا میدان مغناطیسی😒😒😒 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاش من حسنی بودم و توی دِه شلمرود، تک و تنهابودم، و عین خیالمم نبود که نه قلقلی نه فلفلی نه مرغ زرد کاکلی هیچکس باهام رفیق نیست، و تنها دغدغه ام این بود که تنها روی سه پایه، بنشینم توی سایه☹️☹️ من به فکرِ خستگی های پَرِ پرنده هام، تو بزن تبر بزن... من به فکرِ غربتِ مسافرام، آخرین ضربه رو محکمتر بزن🍁🍃اون درختِ سربلندِ پُرغرور، که سرش داره به خورشید میرسه منم منم، اون درختِ تن سپرده به تبر که واسه پرنده ها دلواپسه منم منم، من صدای سبزِ خاکِ سُربی ام، صدایی که خنجرش رو به خداست، صدایی که توی بُهتِ شبِ دشت، نعره ای نیست ولی اوجِ یک صداست🌳🍃🍃سنگ است که میزند به سینه هرکس فقط برای خود😔 بیزارم از این خلقِ دورنگ و از ناکسان و هرکسی😒
والا همین مردمن که به گرونی دامن میزنن، وقتی داره میره بالا با همین حرفا میدوعن میخرن به جای تحریم ک ...

خب کاریش نمیشه کرد دیگه.

خودمونو که نمیخوایم گول بزنیم

از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد.در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد                                                                                           من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مرده و از عاقل ولی دیدم چنگو غذای گربه. هیچ خفاشی نمی تواند ویروسِ آدم بسازد مگر اینکه آدمی خفاش شده باشد.چه بسیار آنان که در پیمانه کم گذاشتند و چه بسیار که خود در پیمانه کم بودندو حذف شدند. و حذف طبیعت را دوایی نیست حتی اگر برای سرطان یاکرونا دارویی پیدا شود.
برای چی انصراف بزنی چی ثبت نام کردی ؟



انصراف  چون  اشتباهی  به گمون اینکه سه ماهه تحویل میدن  ثبت نام کردم  امروز ک اسمم در اومد فهمیدم ۱۲ ماهه هست پژو پارس  در اومد اسمم 

خب کاریش نمیشه کرد دیگه. خودمونو که نمیخوایم گول بزنیم

چرا خودمون هم مقصریم، همه دلالن همه دنبال سود یه شبه هستن، هیچکس به منافع جمعی فکرنمیکنه، اگه یکم رعایت میکردیم و هوای همو داشتیم الان وضعمون این نبود

اگه بشر این اصل رو رعایت کنه قطعا دنیا جای قشنگ تری میشه:وقتی از اعماق وجودت احساس میکنی زندگیت رو نکبت فرا گرفته بچه دار نشو! 😒ظلمِ ظالم، جورِ صیاد، آشیانم داده بر باد... ای خدا، ای فلک، ای طبیعت... شام تاریکِ مارا سحر کن... 🤲😢😞😞😞مشغول قتل‌عام روزها هستم‌!💔ما دهه شصتیا تو زندگی ازهرچی میترسیدیم سرمون اومد، از هرچی نمیترسیدیم هم سرمون اومد، یه سری چیزای متفرقه هم بود اونا هم سرمون اومد، یه سری چیزا هم اصلا مربوط به ما نبود ولی سرمون اومد، یه چیزایی حتی وجود خارجی نداشت ولی اونا هم سرمون اومد، لامصب معلوم نیس کله ست یا میدان مغناطیسی😒😒😒 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاش من حسنی بودم و توی دِه شلمرود، تک و تنهابودم، و عین خیالمم نبود که نه قلقلی نه فلفلی نه مرغ زرد کاکلی هیچکس باهام رفیق نیست، و تنها دغدغه ام این بود که تنها روی سه پایه، بنشینم توی سایه☹️☹️ من به فکرِ خستگی های پَرِ پرنده هام، تو بزن تبر بزن... من به فکرِ غربتِ مسافرام، آخرین ضربه رو محکمتر بزن🍁🍃اون درختِ سربلندِ پُرغرور، که سرش داره به خورشید میرسه منم منم، اون درختِ تن سپرده به تبر که واسه پرنده ها دلواپسه منم منم، من صدای سبزِ خاکِ سُربی ام، صدایی که خنجرش رو به خداست، صدایی که توی بُهتِ شبِ دشت، نعره ای نیست ولی اوجِ یک صداست🌳🍃🍃سنگ است که میزند به سینه هرکس فقط برای خود😔 بیزارم از این خلقِ دورنگ و از ناکسان و هرکسی😒
انصراف  چون  اشتباهی  به گمون اینکه سه ماهه تحویل میدن  ثبت نام کردم  امروز ...


خب گلم الان 60 تومن واریز میکنی بعد یکسال 65 تومن میشه 125 تومن پارس الان 210 تومنه چرا انصراف بزنی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792