2777
2789
عنوان

یک بود یکی نبود

79 بازدید | 11 پست

یک دختری کوچولویی بدنیا امد که هیچکس از دنیا امدنش خوشحال نشد در واقع فرزند اخر خانواده بود ناخواسته بود مادرش نمیخواستتش میخواست سقط ‌کنه ..اجر سیمان هر جیزی که فکر کنید رو شکم گذاشت که این دختر کوچولو تو شکم بمیره ولی نشد تو شکم چقدر زجر ودرد کشید به دنیا امد اما کسی نخندید بزرگ شد اما قدش کوتاه بود یک دختر کوچولک که همه مسخره اش میکردن همیشه تنها بود درس خوند بزرگتر شد بزرگتر یک سال نشست تو خونه درس خوند وضعیت مالی خوبی نداشتند رفت دانشگاه ..بعد لیسانس وکالت امتحان داد و قبول شد برای خودش خانم وکیل شد مردم کم بهش پرونده میدادن فکر میکردند وکیل باید قد بلند باشه قد بلند حتما میتونه حقش بگیره خیلی دلش شکست راهش ادامه داد همیشه تنها بود چون خواهر و برادرش ازدواج کردند مادرش زیاد راضی نبود از مجرد موندنش همیشه دوست داشت بره تو خونه نباشه انقد که تو خونه حس میکرد مزاحم با یک پسر که خانواده اش راضی نبودن ازدواج کرد پسره هم قدش کوتاه بود با هم زندگی کردن اماخانواده شوهر جز اذیت کردن تو گوش پسر خوندن کاری بلد نبودن خیلی از زندگی خسته شد دوست داشت جایی بره کسی نباشه خودش باشه وخودش خیلی تنهاست میگه خدایا هر جایی میرم انگار اضافی ام کجا برم تو بگو...

گر چه با فن وکالت اشنا هستم ولی🎓عاقبت ان دست هایت را تصرف میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آدم خداروداشته باشه دیگه تنهانیست خداهمه کس آدمه

حس خوب فقط اونجاش که ته دلت میدونی هرچقدرم تنها باشی بازم یکی هست که همیشه حواسش بهت هست. خدایا توتنها امیدمی😍😍خدایا ممنونم که همیشه هوامو داشتی الانم سخت محتاج نگاهتم🥰

خدا پس کجاست ادمی که توشکم مادرش تنهاست و زجر میکشه خدایش پس کجاست کی اروم میشه کی زندگی کنه و ادم چقدر جوان چقدر ارزو داره 

گر چه با فن وکالت اشنا هستم ولی🎓عاقبت ان دست هایت را تصرف میکنم
خدا پس کجاست ادمی که توشکم مادرش تنهاست و زجر میکشه خدایش پس کجاست کی اروم میشه کی زندگی کنه و ادم چ ...

هنوزم هستن کسایی ک مهارت براشون مهمه ن قد و ظاهر

همینقدر ک همسرت پششته خوبه

میخوام بهت بگم....همینکه تو قوی هستی کافیه تا ب هر چی ک تو دلتِ برسی... آرزوها مقدسن اونارو خدا تو دل شما گذاشته ازشون سرسری نگذرید.... "قسم ب لحظه ای ک زجر میکشی و با درد میخندی، خدا میبینه و تو رو ب خواستت میرسونه...."
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز