afsanehbeigi11 مدیر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 عنوان سوال | مشاهده متن کامل بحث + 281 بازدید | 55 پست خانومابیاین لطفابه کمکتون احتیاج دارم تعداد رای : 3 نظرسنجی خانومای متاهل بیان لطفاسوال دارم ازشونننن کمکم کنیددددلطفا 0 0% سوال دارم 3 100% 1399/10/08 | 00:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 این بی بی چک نمیشه بهش اطمینان کرد یکی دیگه بزن باشه چشم میزنم
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 خب این منفیه و بیبی چکت جاش ثابت و صاف نبوده خط افقی مثبت نیست نمیخوام ناشکری کنم اماخداروشکردلم شادشداخه منوچه بچه یکیش پدرمودراورده
آلما00 عضویت: 1399/09/24 تعداد پست: 11086 خیلی رفتم وگفتم روشم مناسب نیست حتابه دووغ گفتمکه همسرم دوس نداره اماگفتن مانمیتونیم امپول بزنیم سن ... امپول مثل قرصه و پر عوارض! اما ایودی و کسایی که بچه ندارن هم میزارن خانه بهداشت نرو مطب پیش ماما حتما میزارن و عالیه
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 پس باردار نیستی ولی قول بده فردا پس فردا بری پیش ماما و دلیل پریود نشدنتو بفهمی بعد راجب روش پیشگی ... چشم حتمامیرم❤
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 امپول مثل قرصه و پر عوارض! اما ایودی و کسایی که بچه ندارن هم میزارن خانه بهداشت نرو مط ... اره اولش نمیدونستم همش میرفتم خانه بهداشت امااین بارمیرم مطب سپاس ازراهنمایتون گلم
آلما00 عضویت: 1399/09/24 تعداد پست: 11086 اره اولش نمیدونستم همش میرفتم خانه بهداشت امااین بارمیرم مطب سپاس ازراهنمایتون گلم ❤
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 پس باردار نیستی ولی قول بده فردا پس فردا بری پیش ماما و دلیل پریود نشدنتو بفهمی بعد راجب روش پیشگی ... راستش به دکترخانه بهداشت گفتم که پری نمیشم گفت چون به بچت شباشیرمیدی نمیشی بعداز۶ماهگی احتمالش هست بشی اماهنوزنشدم وگفت که امکان داره بعداز۱سال پری بشی
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 خیلی ممنونم ازهمتون دست گلتون دردنکنه که زحمت کشیدین وتایپ کردین خیالم راحت شدنمیشه به این بی بی چکام اعتمادکرد
خاطره۲۰۱۹ عضویت: 1398/02/23 تعداد پست: 10834 باشه چشم میزنم ولی فکر نمیکنم باردار باشی منم بعد زایمان پریودم نامنظم بود ایودی بزار قرص عوارضش زیاده
afsanehbeigi11 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 77 ولی فکر نمیکنم باردار باشی منم بعد زایمان پریودم نامنظم بود ایودی بزار قرص عوارضش زیاده اره توفکرشم حتمامیرم دکترزنان