2777
2789
عنوان

عشق

| مشاهده متن کامل بحث + 290 بازدید | 20 پست
به هردوشون گفتم من میخوام تنها باشم ولی هردوش حالا چسبیدن نمیدونم چیکارشون کنم=/

وقتی تردید کردی اولیو ول کنی بری با دومی ینی هیچکدومو دوس نداری😑

در نتیجه تنها بمون ی مدت

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به هردوشون گفتم من میخوام تنها باشم ولی هردوش حالا چسبیدن نمیدونم چیکارشون کنم=/

یه دقی میگی رلت گفته برو با هرکی میخوای بعدش میگی گفتم رل نمیزنم بعدش میگی هر دوشون چسبیدن بهت !وات د فازت خراب نشده احیانا

به هردوشون گفتم من میخوام تنها باشم ولی هردوش حالا چسبیدن نمیدونم چیکارشون کنم=/

اصلا ب هیچ کدومشون فک نکن خودتو کوچیک نکن والا 

ماشالا یکیشون گفته بزار کارم‌درست شه بعد.... بی ان اصلا رو نده تا ب گوه خوردن بیوفته .. اون حرفشو هم بزن تو سرش تا بفهمه هر حرفیو نباید بزنه

خدایااااااااا کمکم کن..........
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز