2777
2789
عنوان

عشق

| مشاهده متن کامل بحث + 290 بازدید | 20 پست
به هردوشون گفتم من میخوام تنها باشم ولی هردوش حالا چسبیدن نمیدونم چیکارشون کنم=/

وقتی تردید کردی اولیو ول کنی بری با دومی ینی هیچکدومو دوس نداری😑

در نتیجه تنها بمون ی مدت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به هردوشون گفتم من میخوام تنها باشم ولی هردوش حالا چسبیدن نمیدونم چیکارشون کنم=/

یه دقی میگی رلت گفته برو با هرکی میخوای بعدش میگی گفتم رل نمیزنم بعدش میگی هر دوشون چسبیدن بهت !وات د فازت خراب نشده احیانا

به هردوشون گفتم من میخوام تنها باشم ولی هردوش حالا چسبیدن نمیدونم چیکارشون کنم=/

اصلا ب هیچ کدومشون فک نکن خودتو کوچیک نکن والا 

ماشالا یکیشون گفته بزار کارم‌درست شه بعد.... بی ان اصلا رو نده تا ب گوه خوردن بیوفته .. اون حرفشو هم بزن تو سرش تا بفهمه هر حرفیو نباید بزنه

خدایااااااااا کمکم کن..........
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز