2777
2789
عنوان

تصادف کردم😭😭😭

992 بازدید | 39 پست

بچه هاااابادوست پسرم توی جاده تصادف کردم حالش خیلی بده توی کماست😭یه هفته هست خونه نرفتم اگه بابام بفهمه کجاهستم میکشتم،دارم دیونه میشم ،فقط سرزنشم نکنید چون عشقم بود دوست پسرعادی نبود😭😭نمیتونم تصورکنم بدون اونن،خیلی حالم بده چندروزه اومدم خونه دوستم نمیدونم چیکارکنم ،خانوادمم نمیدونن اینجاهستم وچی شده😭😭دارم میمیرم ،اگه عشقم چیزیش بشه خودمومیکشمم،تالحظه اخرداشت میگفت فکرکن روزی ک دیگه تاابدپیش هم باشیم😭😭این نبودتاابدما،،حتی نمیتونم زنگ خواهرم بزنم بگم چی شده چون میدونم همشون عصبین ازدستم😭😭لطفاکمکم کنید

پس‌گعتی کجایی ک ی هفته اس نرفتی خونه

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه هفته س ازت بی خبرن؟اخه دختر خوب میدونی الان حالشون چیه؟برو خونه دایی عمویی پدربزرگش کسی که باهاش راحتی تا واسطه شه

تویی به جای همه و هیچکس بجای تو نیست⁦❤️⁩...میدونی مرد زندگیم...کنارت به زیباترین شکل ممکن خوشحالم 🌈💎خوشبختی رو تو وجودت پیدا کردم و از ته دل درک کردم که به چه درستی توی قرآن اومده که"همسرانی از جنس خودتان برایتان آفریدیم" ...تو از جنس منی,من حتی اون لحظه هایی که کفریت میکنم با اخم نگام میکنی و نیم ساعت بعدش با یه جعبه شکلات و کاکائو برمیگردی پیشم و با لبخند میگی بچه بزرگ کردن دردسرم داره😊🤗رو با هیچ عاشقانه ایی تو این دنیا عوض نمیکنم...من کنارت قد کشیدم،رشد کردم ،بزرگ شدم،و فهمیدم مامان و بابام درست میگفتن که ⁦❤️⁩تو⁦❤️⁩ همون انتخاب درستی هستی واسه یه عمر زندگی...همسرم مرسی که تکیه شدی و تکیه گاه موندی...مرسی که هر جا که لازم بود همسر بودی... و هر جا هم لازم شد پدر ... هر جا که دلم گرفت بهترین رفیق شدی و...هر جا که درددل داشتم سراپا گوش شدی واسه شنیدن...بهترین رفیق زندگیم به چه زبونی شکر کنم بودنتو...⁦❤️⁩🌈💎💍⁦♥️⁩💖

الان خونوادت بهت نمیگن کجایی??چطورتوچیزیت نشده🤔🤔

من خوشبخت ترینم باوجوددوتافرشته هام وهمسری که باتمام وجودعاشقمه وبرای زندگیمون خیلی زحمت میکشه😍خدایاخیلی خیلی شکرت🙏❤                    کاربری چهارممه😐واسه خاطریه سری ازعقده ای ها کاربری قبلیم پوکید🙄🙄 خیلیامیان اینجاکه عقده هاشون وتخلیه کنن😏

وای خدا کمکت کنه

هروقت بعدگناه...!  خدا اونقدر زنده نگهت داشت...  که وضو بگیری... وایستی جلوش نماز بخونی... یعنی پَذیرُفتَتِت...                                                                خدا از تو ناامید نیست...      🌏 KARMA 🌏 درود به مردم شریف ایران... بچه ها نخندینا...به مامان چیزی نگو ...بارون اومدویادم داد...آبان ۹۸_ ۱۷۶ ✈

کحا رفته بودی

حالا چرا نمیری خونتون،به خونوادت چیزی نگو

خدایا سپاسگزارم برای هرروزم  هر کسی از ظن خود شد یار من،،،دنیا اومدیم که خودمون و خدای خودمون بشناسیم،،،،به کجا چنین شتابان یک استپ کن،،،خدایا ممنونم که شوهر عالی نصیبم کردی

وا یعنی چی خانوادم نمیدونن کجان   بیچاره مادرت 

به افرادی که به شما حسادت میکنند احترام بگذارید ...زیرا آنها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید...

خب من که چنین چیزی رو باور نمیکنم. یه دختر یه هفته بره بیرون از خونه، تاحالا پلیس خبردار شده و از روی موبایلت ردت زده میشه

من همیشه محترمانه و با ادب نظرمو بیان میکنم. هر جا ادب نشون دادم و بی ادبی دیدم عین خودشون رفتار نمیکنم و نمیگم با هرکی عین خودش، فقط به این فکر میکنم که من از یه گوساله توقع ادب ندارم! چون اون تو طویله بزرگ شده، از طرفی بین گاوها هم رشد کرده! در مورد خیلیا هم همینطوره. مراقب شخصیت خودتون باشید🤩🌹سر تا پایم را خلاصه کنندمی شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس، شاید "خاکی" از گلدان‌یا حتی "غباری" بر پنجره! اما مرا از این میان برگزیدند :برای" نهایت"برای" شرافت"برای" انسانیت"و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :" نفس کشیدن "" دیدن "" شنیدن "" فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام :برای قرب برای رجعت برای سعادت من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:به انتخاب، به تغییر ، به شوریدن، به" محبت "

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز