2777
2789
عنوان

رفتار جاری

134 بازدید | 6 پست

با جاری کوچیکم تو یه ساختمون هستیم امروز وقتی از بیرون بر می‌گشتم جاریم داشت در خونه با دوستش حرف میزد؛ همینکه ماشین ما رو دید تا من اومدم پیاده بشم در رو بست رفت تو خونه که یه وقت مجبور نشه با من سلام علیک کنه. تازه باهم قهری چیزی هم نیستیم... شما بودین چطوری برخورد می کردین با اینطور آدمی؟؟

مثل خودش برخورد میکردم

             Hewho                                kneels before god can stand befor               🦋   anyone.                                                                                                                                                                                                       کسی که                      در مقابل خداوند زانو بزند                                                                                                       میتواند در مقابل هرکسی بایستد💙.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچی خب حوصله احوال پرسی نداشته،واسه هممون پیش میاد،منم با جاریم توی یه ساختمونم ولی اصلاً کاری به کار هم نداریم با اینکه خیلی همدیگه را دوست داریم،اینطوری خیلی بهتره

دوستت داریم امام مهربانی ها...
هیچی خب حوصله احوال پرسی نداشته،واسه هممون پیش میاد،منم با جاریم توی یه ساختمونم ولی اصلاً کاری به ک ...

یعنی همدیگه رو ببینید در رو می ببندید میرین تو خونه؟! 🙄🙄 واقعا این مودبانه س؟؟

یعنی همدیگه رو ببینید در رو می ببندید میرین تو خونه؟! 🙄🙄 واقعا این مودبانه س؟؟

خب حوصله حرف زدن نداشته،شاید وسط حرفش بوده و نباید حرفاشونو می‌شنیدی،شاید ناراحت بوده یا عصبانی و نمی‌خواسته شما بفهمی،مودبانه که نیست ولی گیر نده حالا،بیخیال

دوستت داریم امام مهربانی ها...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز