با جاری کوچیکم تو یه ساختمون هستیم امروز وقتی از بیرون بر میگشتم جاریم داشت در خونه با دوستش حرف میزد؛ همینکه ماشین ما رو دید تا من اومدم پیاده بشم در رو بست رفت تو خونه که یه وقت مجبور نشه با من سلام علیک کنه. تازه باهم قهری چیزی هم نیستیم... شما بودین چطوری برخورد می کردین با اینطور آدمی؟؟