بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من دوساله بهشدت افسردگی شدید دارم.پیش روانشناس و روانپزشک هم رفتم.حتی بهم گفتن باید بستری شی.....اما بیدلیل نیست.دلیلش بیماریه دخترم هست که نابودم کرده
والا خودم . ببین من به نظر اطرافیان شرایطم عالیه دو تا بچه ایم و فقط یه برادر دوقلو دارم بابام خونمونو ۵ واحدی ساخته دوتا داده به من دوتا به برادرم که یکیشو بشینیم یکیشو اجاره بدیم ماشین هم واسم خریده با اجاره ی یه واحد کل وسایل زندگیو خریدم همه میگن خوشبختی چون هم درامد داری هم خونه و ماشین وللللی من کلی غصه میخورم چون خاستگار ندارم کلی هم دعانویس رفتمااا ولی بیفایده بوده . افسرده شدم و مدتیه دارو مصرف میکنم