mahnaz_goli مدیر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13170 عنوان افسردگی | مشاهده متن کامل بحث + 272 بازدید | 18 پست دوستان شما تا حالا کسی رو اطرافتون داشتین یا دیدین که بی علت افسردگی داشته باشه ؟؟ینی شرایط زندگیش خوب باشه و از زندگیش راضی باشه ، اما به شدت ناراحت باشه ؟؟ 1399/10/03 | 16:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mona2772 عضویت: 1397/08/12 تعداد پست: 3755 شما مثلا دارو اینا مصرف کردین که بهتر شدین؟ نه ، من یه دوره ی یک ساله پیش روانشناس می رفتم که رویکردش روان پویشی بود و خیلی کمکم کرد بعد دیگه باردار شدم و مشاورم اون سبک رو نمی تونست ادامه بده
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13170 والا خودم . ببین من به نظر اطرافیان شرایطم عالیه دو تا بچه ایم و فقط یه برادر دوقلو دارم بابام خونمو ... خب باز نداشتن خواستگار هم یه مقدار روی ادم اثر داره من خودمم متاسفانه خواستگار ندارم
سلناسلنا عضویت: 1398/02/07 تعداد پست: 31681 بچه ها یه موری از همسرم خواستم دعا کنید قبول کنه لطفا گشاید یکم حالم بهتر شه نمیخواد دیگه دعا کنید :( حاجت روا نشدم :(
fatememj1374 عضویت: 1401/12/13 تعداد پست: 2202 افسردگی باعث شده بود داداشم از همهچیز فاصله بگیره ولی با همراهی دکتر فخرالدین آرمن، آرامش و شوق زندگی به داداشم برگشت.