2777
2789
عنوان

خودکشی کنم!؟

| مشاهده متن کامل بحث + 706 بازدید | 47 پست
14_15

خیلی سخت نگیر.تغییر هورمونی و سن بلوغته.

بیشتریا تو این سن حس پوچی دارن.سعی کن با دید مثبت به زندگی نگاه کنی و با یاد گرفتن هنرای مختلف تو خونه روح و جسمتو پرورش بدی😊

این تجربه من از دوران نوجونیمه که خواهرانه بهت گفتم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوب عزیزم شما سنی نداری اونا برات نگران هستن که نمیذارن تنها جای بری بزرگتر بشی دانشگاه بری حتما این ...

خب الان هم سن و سال های من پارک میرن گردش میرن مسافرت میرن من حتی اینا رو هم ندارم!😐

با ی زمین خوردن نری😗 از دست پاشو بگو مگه از منم قوی تر هس😌سعی نکن واسه انگيزت مرزی توی چشمای خوشگلت نبینم ترس😉
خودکشی چرا!!! آدم هرچقدسختی ببینه بازم بایدصبرداشته باشه خودکشی کارآدمای ضعیفه. میدونستی هرکی خودکشی ...

دیگه نمیتونم تحمل کنم آخه ننه م تعریف میکنه میگه ما بچه بودیم دختر و پسر میریختیم تو کوچه بازی میکردیم

خب آخه مادر من چرا به من اجازه نمیدی😐😐😐

با ی زمین خوردن نری😗 از دست پاشو بگو مگه از منم قوی تر هس😌سعی نکن واسه انگيزت مرزی توی چشمای خوشگلت نبینم ترس😉
نکنه گوشیتم چک میکنن😐

آره😐

بابام تک تک مخاطبام رو حفظه💔

با ی زمین خوردن نری😗 از دست پاشو بگو مگه از منم قوی تر هس😌سعی نکن واسه انگيزت مرزی توی چشمای خوشگلت نبینم ترس😉
پس میگی چیکار کنم؟ تا حالا ٣ بار خودکشی کردم ولی بازم نشد که نشد 

عزیزم منم همسن و سال خودتم

ببین الان منو تو داخل سنی هستیم که حساسیم از همه لحاظ

خودکشی نکن تاحالا هم سه بار کردی جواب نداد میبینی که خود خدا هم نمیخواد الان این اتفاق بیوفته

خب الان هم سن و سال های من پارک میرن گردش میرن مسافرت میرن من حتی اینا رو هم ندارم!😐

خوب خودت پیشنهاد بده باهاشون پارک و گردش برو  اگه منظورت تنهایی هست خوب هر خانواده ای یه اصولی داره نمیشه به خاطر این چیزها خودکشی کرد سعی کن راهی پیدا کنی خودت شاد نگه داری با ورزش ، کتاب 

پرستار nicu
خب حق دارن میترسن با سن کم عاشق یه عوضی بشی بری خودتو و زندگیتو تباه کنی

عشق کیلو چن باو😐

ولی خب بازم همه ی کسایی که تو سن من بودن حداقل ی تفریحی دارشتن نهایت تفریحی من این بوده که بعد از کلی جیغ جیغ کردن بابام راضی شه منو عین این بچه ها ببره مغازه تا ساعت شم😐😂

با ی زمین خوردن نری😗 از دست پاشو بگو مگه از منم قوی تر هس😌سعی نکن واسه انگيزت مرزی توی چشمای خوشگلت نبینم ترس😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792