2777
2789
عنوان

تهمت

178 بازدید | 19 پست

بچه ها تاحالا شده کسی یا کسایی بهتون تهمت بزنن و به سزای کارشون برسن؟؟؟؟

و بعد ها ازتون طلب حلالیت کنن؟؟؟

هر دعا یا ذکری چیزی خواستین در خدمتم😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه تاحالا رفتارم جوری بوده کسی ب خودش اجازه نداده

تو هفده سالگی با پسری آشنا شدم که همه خوبی های دنیا شده بودن یه قلب که تو وجودش میتپید...چشامو که می‌بندم مجسمت میکنم...دومین ماه از گرم ترین فصل سال🌱🍓🍓از اون شب دنیام بدجور به دنیات قفلی زد و مصمم میمونم تا لحظه ی دیدارت ای دیرینه ی دلخواه❤️..به قول یکی«وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه..❤️شایدم یه روز برات تعریف کردم که من پشت پنجره ی اتاقت چه گریه ها که نکردم🖤گاهی وقتا فک میکنم خدا تورو تو یه بعداز ظهر قشنگ بهاری در حالی که لبخند به لب داشته و چای با هل میخورده و به صندلیش لم داده و به آهنگ خوش چشمه گوش میداده آفریده... 🍃🌻بچه ها عشق من واسه اینکه به دستش بیارم یخورده ناز داره البته نازکشم داره ها.اون هی ناز می‌کنه مام که بی تابشیم🍃میدونین مث بهترین خیالیه ک میتونین داشته باشین...مث ذوق رها کردن یه دونه بادبادک...یا مث پریدن تو آب زلال میمونه🍓🌱من یه دختر عاشقم...دختری که هیچ وقت از ابرازش عشقش خجالت نکشیده چون پیوسته اعتقاد داشته عشق مقدسه و پنهان کردنش چیزی به جز درد و زجر نداره..ولی خب همیشه به خودش آفرین گفته واسه انتخابش❤️هر چند خیلی جاهارو مجبور شده خودش تنهایی بی پناه قدم برداره....از خودم ممنونم که هر وقت خسته شدم تنها پناهگاهم خودم بودم 🫀❤️بهم میگن بی رحمی چون داستانمو نمیدونن🌈میخواهم بدانی که تو آخرین رویای روح من بوده ای❤️🌱...بچه ها این کاربر ینی بنده...دیگه عشقی نداره...گلش پژمرده شده...ماهش رفته...ولی دلم نیومد امضام رو بردارم🖤تاپیک ها مال من نیستن به جز یکیش ❤️

تهمت زد فراموشش کردم و بخشیدمش دیگه نمیدونم و برامم مهم نیست  تقاص داد یا نه 

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤

بله یه نفر از آشنا هامون یه روز اومد خونمون،ما فرش شسته بودیم بهش گفتم بیا خونه گفت نه مرسی و رفت

بعد رفته بود به مامانم گفته بود دخترت آدم نیست و یه تعارف نزد منم هرچقدر قسم خوردم باور نکردن،بابام خیلی ناراحت شد ازم 😞هنوزم که هنوزه داره تقاص پس میده 😏

رویای مرگ شاید بهانه ایست،برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی...........                                                              زیرِ چشمِ یه👈 اسفندی👉 یه سطلِ آشغال هست،،،،،از چِشش که بیفتی خودت باید ساعت ۹ بری دمِ در...........                                                                                             «یه روانشناسِ بدون مدرک...............»                                                                                                                                                   🌨️⁩اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
بله یه نفر از آشنا هامون یه روز اومد خونمون،ما فرش شسته بودیم بهش گفتم بیا خونه گفت نه مرسی و رفت ب ...

الهی بمیرم😔

ای خدا لعنتش کنه


هر دعا یا ذکری چیزی خواستین در خدمتم😊

دوسال تمام تهمت زد دوبهم زنی کرد که دوست صمیمیش ازمن متنفر شه وبام رل نزنه 

به هدفش رسید اما چند روزه فهمیدم دختره داره ولش میکنه و ازوقتی ک فهمیده،من این‌موضوعو فهمیدم داره الکی نشون میده اینجوری نیس و خودشو شاد نشون‌میده اما خب ر.ی د.ه 

اون پسرم ک حرفاشو باور کرد به ظاهر حالش خوبه اما درجریانم ک داغونه 

کلا حدیث و ایه هست ایناهمون تهمتی ک بما زدن بخودشون میزنن ی روزی

‏‏كن معنا يا الله، لأنك الوحيد الذي يشعر بنا ويهتم بأمرنا ويدرك كل مافينا.خدایا در کنار ما باش، چون تو تنها کسی هستی که احساس ما را درک می‌کند و به ما توجه می‌کند و از هرآنچه درون ماست با خبر است ♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز