2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065623 بازدید | 118822 پست
نخیر 😒ولی همه جامیگن زمان ایرانیا خییییلی کمه😂

😂😂😂😂😂😂😂دقیقا کی گفته ۱ ساعت کمه 🤫🤭🤭

💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

@shaparakشرقی     @خوشگلشششونم     من با کاهو زمستونو سر می کنم🤪🤪🤪🤪🤪😜 ...

منوی خرگوشی 🐰🐰🐰🐰🐰🐰🥕🥕🥕🥕🥕🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@مناخانم  

صفحه۶۷۴گزارشمونوشتم یکی دیگ روبجات اشتباهی تگ کردم😅

گروه آبی💙💙💙وزن شروع۶۶✌وزن هفته بعد۶۳/700👈وزن ۵بهمن۶۳👈وزن ۱۲بهمن۶۲/۳۰۰👈وزن هدف۵۵💪قد۱۵۶👊هدف اول۶۰👈هدف اخر۵۵😉۲کیلوو۳۰۰گرم مونده تاسبزشدنم💪🏻💪🏻🤸‍♀️🤸‍♀️💃💃من مطمئنم به وزن ایده آلم خواهم رسید😍😭              خواستن توانستن است🥰😉                                                                                                                                                چشم برهم زدنی مردکوچک من👦بزرگ مردی میشود👨‍💼که برای نگریستن به چهره ماه مردانه اش بایدسربالاکنم😍

گزارش#  

صبحانه ۲۰ گرم پنیر یک کف دست نان تافتون چای ۹۰ کالری

ناهار

خورشت بادمجون ۱۰۰ گرم بدون پلو و گوشت همراه سه کف دست نان ۲۴۶ کالری

میان وعده نصف لیوان شیر + یک عدد ساقه طلایی 123کالری

شام یک تکه 50 گرمی گوشته گوساله+ 30 گرم سیب زمینی آپز تقریبا 120کالری

جمعا 579کالری

یک ربع پیاده روی سریع

@فندق_فسقلی  

با اینکه اعصابم خرابه ولی کلی خندیدم ها فکرشو بکن آلاهیدا   ساناز    من فاطمه   ...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


زهراجونم

چرا اعصابت ناراحته؟

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
کو کجا؟آخه گودی هنوز نیومده درها بسته شد🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂 تگت کردم برا گزارشم

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
گزارش روز فست  صبحانه :یه کف دست نان بربری با پنیر و سه عدد گردو و یه لیوان چای سبز با یه دونه ...

خدا قوت چه عالی😍😍😍

چای سبز فقط یک لیوان دوست عزیز

به شدت طبع سردی داره و کم خونی میاره

                                                                                                                                                                                                                                                                                          
سلاااام 🖐🏻 گزارش# امروزم مجاز و مصرفی ۵۰۰ ورزش هوازی و قدرتی ۱۸۰ کالری سوزوندم  ۸ لیوا ...

خب من

۱۰۲۴ مجاز

مصرفی ۱۲۲۰

@کچر @گل_گندم  

دوستون دارم🌺

خدا هرگز دیر نمیکند🤗 انَ مع العُسرِ یسرا😍
ن خدایی اون خوبه من بد شدم

اصلاح کن خودتو دختر

اینو مربی توی غارت داره بهت میگه 🧐🧐🧐🧐🧐

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
مرسی عزیزم انشالله در کنار هم ب هدفمون برسیم خوش قلب جان😍

خپووونت 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 زهراجونم چرا اعصابت ناراحته؟

همسری گیر داده برای تایپک میگه سرت مدام توی گوشیه.

درصورتی ک فقط اینجام ن واتساپی ن تلگرامی

خودتونم مبینید شب زیاد نمیام.در حد ۲۰ دقیقه وقتی رها میخوابه میام.

ولی گیرش افتاده روی من دیگه خواهر.

شماهام ک صبح نیستین 

فقط غروب ب بعد میایین.



💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

چی رو بزارم پنجشنبه؟؟🤣🤣🤣🤣🤣منحرف بخاطر ورزشم میگم زودبلند شم صبحانه بخورم بعد ورزش اگه زود بلندش ...

زیاد تو غار تهنا بودم 😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
همسری گیر داده برای تایپک میگه سرت مدام توی گوشیه. درصورتی ک فقط اینجام ن واتساپی ن تلگرامی خودتون ...

العان فعلا بخوابم شب خوش تا گیرم نداده

💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز