2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065631 بازدید | 118822 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=169777523]منم نوک مماخم باطری داره  وقتی میخوام اون شونصد تا i  تو بنویسم باطریاش ا ...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  عقده ای شدم 😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
تک سلولی ام مگه؟ 😂😂😂😂😂 گودی غایبه

ساااااناااااازززززز 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 آااااای خداااااااا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
نه شوهرمن بگه ۴میام من میگم باشه پس ۶اینجایی دیگه؟؟مطمعن؟؟😆😆😆

دقیقاااا

شوهر منم همینه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
از دست توچیکارکنیم😂😂😂😂😂😂پارش نکنین کیسه برنج و بدین به من

ما که پاره نمیکنیم

به گودی جونت بوگو

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

گزارش#  

@دختردی۲  

@sepiiiiiideh  

@آلاهیدا  

@abremaman  

صبحانه عسل و دارچین 

ناهار سوپ

شام جوجه و سه کف دست نان 

میان وعده ها نصف بستنی. یه لیمو شیرین. یه سیب. یه لیوان شیر. شکلات تلخ. 

مجموع کالری 1200

ورزش نیم ساعت پیاده روی

بچه ها من امروز خاستم فست باشم... اما بدنم جواب نمیده.. فشارم افت کرد تا 6.. دیگه تا 1200 خوردم.. 

مثل اینکه چاره ای نیست تی بدید دستم😁😁😁😁😂


میتونی بلوتوثی ارتباط برقرار کنی باهاش 😂😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
@آلاهیدا   بچه چه گناهی کرده تازه دیشبم شوهرش شیفت بود خطایی نکرده طی بده به شلوغ کارا😂😂😂 ...

بشنو و باور نکن

نه ماه دیگه که لک لکا براش دوقلو آوردن ، معلوم میشه کی شیفت بود 😂😂😂😂 @sanaz718  

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
عزززیزم چه راه خوبی😍 یادم باشه منم همینو بگم آره دلیلتو صد در صد قبول دارم منم این فکرو میکنم واسه ...

خپووونت مامان خوش فکر 😘😘😘😘😘😘

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
هیچی خواهر گشنمه😅😅😆 روزایی که برنج درست میکنم  گشنه میمونم چون کم باید بخورم امروز خوراک کدو ...

آره

بعضی غذاها خوب آدمو سیر نگه میدارن

ببین چیا تو رو سیر میکنه؟

مثلا من با غذاهای حاوی جو خوب سیر میمونم ولی برعکس خیلیا سالاد گشنم میکنه. ببین به تو چی میسازه

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
تبریز😇

خوشبختم همسایه☺

 تاپیک لاغری بامدادخمار 💙عضو گروه آبی💙  شروع رژیم:۰۱/۱۱/۱۴     وزن شروع:۸۰.    وزن هدف:۷۰.   وزن ۱۱/۳۰-->۷۷.۶۰۰🤞     وزن۱۲/۷-->۷۶.۵۰۰🤞  وزن۱۲/۲۱--> ۷۵.۶۰۰🤞   وزن۱۲/۲۸-->۷۴.۳۰۰🤞     وزن ۰۲/۱/۶ --> ۷۳.۲۵۰🤞   ۷۵🔓  ۷۰🔒   ۶۵🔒من باید بتونم بااااید ثابت کنم که میتونم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانومای مشهدی

hajakak | 16 ثانیه پیش

خانومای مشهدی

hajakak | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792