2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065631 بازدید | 118822 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دختریااااا چطورین امروز موفق شدم از مامان جانم فرارکنم و رژیممو کامل کردم😁 ناشتا: دمنوش گل مح ...

من نیز فرزند خوبی برا دیانا بودم ولی شب واقعا کم آوردم این مریضیم امانمو بریده  تموم تنم درد میکنه @دیانا24  سرگروه خوشگلم اجازه میدی یکی دو روز در حد تثبیت بخورم؟ کشش رژیمو ندارم ... دو تا آبمیوه بخورم با یه شربت عسل آبلیمو ، یهو ۵۰۰ تا میره ... تازه همش احساس میکنم آب خوردم  اصلا انگار نه انگار چیزی خوردم 😭😭😭😭


@mary2772  

@yalda818  

@dozhtarebabaei  

@mahdiye_bano  

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
آیناز امروز فستم اگه بشکنم واقعا چیزم.....😁😁😁

گلم میگم من چند ساله سنگک میخورم دیگه واقعا خسته شدم تست و جو هم استفاده میکنم ولی دلم نون لواش میخواد  

 اونم میگن زیاد خوب نیست حال چه کنم خواهر 

 💜 مامان 1400🌻《وخدایی که به شدت کافیست》 *هر وقت خیلی بهت سخت گذشت و نا امید شدی و رسیدی ته خط مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه   ♡خدا هست ♡   تمام درها هم بسته باشد☆تو تنها امیدی  خداوند آنجا که راه نیست راه میگشاید  وهرگز دیر نمیکند فقط کافیست بدانیم  ♡اومیبیند♡میداند♡میتواند♡   من ایمان دارم که تو هوام و داری  به خاطر معجزه قشنگی که بهم نشون دادی هزاران بار ازت ممنونم .    دوسِت دارم خداجون   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 《گیریم که من هنوز اختر نشدم  ؛ یکسال دگر گذشت و مادر نشدم ؛  افسوس و صد افسوس که ناکام هستم ؛ در غافله عمر توانگر نشدم ؛ آنکس که مرا به طعنه نازا خوانده ؛ بهتر که چو وِی ظالم و کافر نشدم》  ♡آخر تو چه دانی که خدای من کیست ♡  خدا جونم منتظر معجزه بعدی هستماااااا😉😉😉 عاشقتم خدا جون💜 قربونت برم خدا جووونم معجزه بعدی هم نشونم دادی دیگه تا ۳ نشه بازی نشه   ازت میخوام سومی دیگه نینی جونم باشه  مرسی که هستی خدای مهربونم😊
@سمیه1396     سمیه جوووووووونم؟؟؟؟؟😱😱😱😱😰 امروز خودمو کشیدم ۸۰،۱۰۰ شدم😖

یعنی کم نکردی ثابت موندی؟

((آرامش سهم قلبی است ‌که در تصرف خداست....امروز با خدا گام بردار وبرای فردا به خدا اعتماد داشته باش...)) شروع کاهش وزن.‌‌‌‌وزن اولیه ۷۳ هدف ۵۸.... ۱۵کیلو کاهش تا هدف.... شروع رر تاریخ ۲۱ آذر۹/۲۱...۷۳.....
من نیز فرزند خوبی برا دیانا بودم ولی شب واقعا کم آوردم این مریضیم امانمو بریده  تموم تنم درد می ...

چت شده مگه🥺🥺🥺☹☹☹

هیـــــچ جݩگــــــي بیــن "ط" و دنیاي بیــرونت نیست؛ جݩگ اصݪـــي  بیــن  اراده و بهانه هاست.وزن شروع ۸۷😖😱 قد ۱۶۵ 🙃.هدف اول ←۸۲✔.هدف دوم←۷۷ ‌هدف سوم← ۷۲. هدف چهارم← ۶۷ .هدف پنجم← ۶۲ . هدف شیشم← 57.هدف اخر ۵۵. 300*86☜250*85☜300*84☜150*83.من به خودم یه حال خوب بدهکارم پس وظیفمه که به خواسته ها و ارزوهام برسم اونم فقط و فقط بخاطر حال دل خودم😇
من نیز فرزند خوبی برا دیانا بودم ولی شب واقعا کم آوردم این مریضیم امانمو بریده  تموم تنم درد می ...


@بهاربانووو2  

 @بانومهر    

@parisa74    

@خوشگلشششونم  



سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
چرا گلم ولی هرچی میگیم میگه نمیشه مدیر اجازه نمیده

چه بد 😑😑😑😑😑

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

گزارش#  

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اومدم با فست(جبران دیشبم)

صبحانه چای و خرما

ناهار سالاد و سینه مرغ آبپز

شام تخم مرغ آبپز و سالاد و زیتون

میان وعده چای خرما کیوی نارنگی کشمش بادام زمینی


ورزشااااام🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️


یه ربع پیاده روی سریییع✔🔶️

    ۱۰مین حلقه✔🔶️

    شنا دیوار۳۰✔🔶️

    طناب ۵۰ تا✔🔶️

    رقص ۱۰مین✔🔶️

    

@آینازخانوووووووووم  

@دهم  

@بانومهر  

@violoonist (بهتری خوشگلم؟)

@zzzzzx ( کجایی دختر؟)



@سمیه ۱۳۹۶ عزیزم من زیر گروه شمام وزنم ۷۴ میخوام ۶۰ بشم

خوش اومدی.کله تو نارنجی کن😁😁

((آرامش سهم قلبی است ‌که در تصرف خداست....امروز با خدا گام بردار وبرای فردا به خدا اعتماد داشته باش...)) شروع کاهش وزن.‌‌‌‌وزن اولیه ۷۳ هدف ۵۸.... ۱۵کیلو کاهش تا هدف.... شروع رر تاریخ ۲۱ آذر۹/۲۱...۷۳.....
گزارش  صبحانه سه کف دست نان لواش. یک تخم مرغ  میان وعده سیب نارنگی پرتقال ناهار عدسی یک ...

به به

تولدش مبارک

تو گزارشم صدات زدم

کالری مصرفیتو نمینویسی؟

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792