2777
2789
عنوان

بارداری

171 بازدید | 28 پست

خانوما من ده هفته باردارم ترشحات سبز دارم بدون خارش و بو  دارم پیش دکتر خودم رفت معاینه کرد گفت عفونت نداری ولی باز ترسیدم تحت نظر یه ماما هم هستم پیش اونم رفت گفت عفونت بهم قرص ازیترومایسین ۴۰۰داد چندتاشو خوردم ولی الان تو نت خوندم میترسم استفاده کنم،گفته باعث نق عضو میشه

تحصیلات دکتر بیشتره یا ماما؟؟؟ چرا حرف دکتر رو گوش نکردی.دیگه قرصاتو نخور

نمیدونم همه گفتن ترشحات سبز خطرناکه،اخه ب دکترم زیاد اعتماد ندارم اصلا شناخت ندارم در موردش میخوام دکترمو عوض کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکتر متخصص زنان هرچی گفت همونه ماما ها زیاد درس نخوندن در برابر دکتر متخصص

وای چ اشتباهی کردم حرفشو گوش کردم،البته از دکتر دیگه که میخوام تحت نظرش باشم که یه دکتر عالیه و من تحت نظر ایشون باردار شدم پرسیدم گفت اگه خوردی مشکلی نداره

یه دکتر رفتم گفت عفونت  داری  سفیکسیم داد  استفاده  کردم خارش گرفتم دکثرمو عوض ک ...

 

خب بعضی دکترا واقعا دقت نمیکنن اصلا براشونم مهم نیست،من الان ازیترومایسین مصرف کردم خیلی استرس گرفتم ب نظرت خطری نداره؟

بنظرم دیگه مصرف نکن.یا فردا برو پیش دکتر.من ک خودم قرصهای سفیکسیم رو قطع کردم.

ن دیگه مصرف نمیکنم،اخه دکتر خودم سرش شلوغه ب زور نوبت میده گفت یه هفته دیگه بیا  برا سونو ان تی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز