2777
2789
عنوان

برم بغلش کنم؟؟🙄

2467 بازدید | 64 پست

خیلی زجرم داده بدون هیچ دلیلی اذیتم کرد این چندوقت تحقیرم کرد ..کتکم زد..ولی الان خوابیده عین یه بچه معصوم شده!🥺

دلم ضعف رفت واسش

میدونم خیلی احمقم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید تلافی کنم کارشو؟یا بازم کوتاه بیام و فراموش کنم؟

اگر تا الان از کوتاه اومدن جواب گرفتی کوتاه بیا!!

دنیا جای خوبی میشه   وقتی آدم های فهمیده کار بد دیگران رو تذکر بدن.اگر عمقی نگاه کنیم میبینیم مقصر این همه ظلم و بدبختی و فقر و جنگ فقط آدم بد ها نیستن بلکه اتفاقا آدم خوب هایی که بدی رو دیدن و سکوت کردن باعث و بانی اصلی مشکلات دنیا هستن. بیاید از این به بعد خودمونو مسئول تر بدونیم و با ایمان پیدا کردن به نقش خودمون توی زیبا شدن دنیا و با تلاش خودمون اوضاع رو بهتر کنیم.                   سکوت در برابر ظالمان، مشارکت با آنان است.(آیه ۱۶۵ سوره اعراف)                                                             امام جواد(ع):هر کار زشتی را تحسین و تأیید کند،در آن کار شریک است.

اره اگر دیدی خوابو بیداره میشنوه الکی مثلا نمیدونی خوابو بیداره زمزمه کن مرد دوس داشتنیه من با وجود دلی ک ازم شکستی و روحی ک نابود کردی هنوزم دوست دارم ‌کاش یکم مهربونتر بودی با من و دلم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز