2777
2789
عنوان

یه سوال؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1748 بازدید | 37 پست
به نظرم به جزتمیزی یه عده واسه کلاس گذاشتن این کارومیکنن مشخص بشه تازه خریدن

شایدم,از این منظر نگا نکرده بودم,در هر صورت نیتای خوبی ندارن😀

فرزند خوبم😇 امروز برایت اینگونه دعا کردم!خدایا!بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!پس قرار ده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش.روشنی در دیده اش💫،بصیرت در قلبش💖،وروزی در زندگیش !امین❤
اینا عادت دارن رو همه وسایلشون یه کاور باشه حتی رو شوهری هم هست یادت نیست برنامه عصر جدید😆😆😆😆

نه یادم نیس متاسفانه😀

فرزند خوبم😇 امروز برایت اینگونه دعا کردم!خدایا!بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!پس قرار ده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش.روشنی در دیده اش💫،بصیرت در قلبش💖،وروزی در زندگیش !امین❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شایدم,از این منظر نگا نکرده بودم,در هر صورت نیتای خوبی ندارن😀

باورمیکنی واسه بیرون رفتن واسه خریدکردن بایدبهش جواب پس بدیم بازرسی بشیم تابتونیم بیاییم خونمون خیلی وقتهاازدستش هرچی بخریم میزاریم توماشین نصف شب بعداینکه اونهاخوابیدن شوهرم میره میاره موقع بیرون رفتن دروانقدرآروم میبندیم خانوم نفهمه رفتیم 

حالا پلاستیک صندلی که بماند من دیدم پلاستیک افتابگیر و دستگیره هارو هم نمیکنن. پلاستیک ارم رو فرمون ...

😀😉احتمالا بخاطر اینه که دخلشون با خرجشون جور درنمیاد.و بیشتر واسه چشم و هم چشمی میخرن,وگرنه چرا نباید دلشون بیاد استفاده کنن

فرزند خوبم😇 امروز برایت اینگونه دعا کردم!خدایا!بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!پس قرار ده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش.روشنی در دیده اش💫،بصیرت در قلبش💖،وروزی در زندگیش !امین❤
اینا عادت دارن رو همه وسایلشون یه کاور باشه حتی رو شوهری هم هست یادت نیست برنامه عصر جدید😆😆😆😆

چی بود داستانش؟؟😊

فرزند خوبم😇 امروز برایت اینگونه دعا کردم!خدایا!بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!پس قرار ده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش.روشنی در دیده اش💫،بصیرت در قلبش💖،وروزی در زندگیش !امین❤
ببخشیداشتباه فرستادم شرمنده 

متوجه شدم😉

فرزند خوبم😇 امروز برایت اینگونه دعا کردم!خدایا!بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!پس قرار ده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش.روشنی در دیده اش💫،بصیرت در قلبش💖،وروزی در زندگیش !امین❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792