دوستان من ۲۲ سالمه بعد کلا به هر کسی تا الان گفتم خواستگار ندارم ، برگشت گفت ازدواج چرا میخوای کنی ؟؟ برو از زندگیت لذت ببر
اخه من کلا دیدم یکسریا تنها جوابی که به ادم میدن همینه.
حالا یکبار داخل یک جمع فامیلی نشسته بودیم بعد یک خانومی که ۳۰ سالشون بود و مجرد بودن داشتن میگفتن دلشون میخواد ازدواج کنن و از مجردی خسته شدن و اینااا
بعد یهو یکی از خانما برگشت بهش گفت ؛ اصلا تو هنوز وقت داری چرا انقدر عجله میکنی.
من نمیدونم واقعا چرا دیگران همچین جوابایی به ادم میدن.
تا حالا شما کسی به شما همچین جوابی بده ؟؟