2777
2789
عنوان

ازدواج

87 بازدید | 6 پست

دوستان من ۲۲ سالمه بعد کلا به هر کسی تا الان گفتم خواستگار ندارم ، برگشت گفت ازدواج چرا میخوای کنی ؟؟ برو از زندگیت لذت ببر 

اخه من کلا دیدم یکسریا تنها جوابی که به ادم میدن همینه.

حالا یکبار داخل یک جمع فامیلی نشسته بودیم بعد یک خانومی که ۳۰ سالشون بود و مجرد بودن داشتن میگفتن دلشون میخواد ازدواج کنن و از مجردی خسته شدن و اینااا 

بعد یهو یکی از خانما برگشت بهش گفت ؛ اصلا تو هنوز وقت داری چرا انقدر عجله میکنی‌‌.

من نمیدونم واقعا چرا دیگران همچین جوابایی به ادم میدن.

تا حالا شما کسی به شما همچین جوابی بده ؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه خواستگار نداری سعی کن تو جمع فامیل حضور پیدا کنی.بیشتر بزار آشنا شن باهات

یه جایی مشغول آموزشی شو ..کلاسی برو یا کاری انجام بده .ارتباطتتو با مردم گسترش بده.و اینکه حرف اونجوری میزنن بگم که فکرشون اشتباهه کلا رفتارشون ادما وقتی احساس نیاز میکنند و توانایی پاسخ به اون نیاز رو دارند اقدام میکنند.مثلا ممکنه یه دختر ۱۸ساله هم نیاز پیدا کنه ولی توانشو نداره و این مشکله...انتخاب شروع زندگی مشترک رو خودت بگیر نزار بقیه تصمیم مهم زندکیتو بگیرن یا روش تاثیر بزارن

اگه خواستگار نداری سعی کن تو جمع فامیل حضور پیدا کنی.بیشتر بزار آشنا شن باهات یه جایی مشغول آموزشی ...

بله کاملا درسته عزیزم 

باهاتون موافقم

ممنون از راهکارهای خوبتون ❤🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز