2777
2789
عنوان

شوهر خسیس یا .....

259 بازدید | 37 پست

شوهرم همیشه توذوقم میزنه و تایچیزی بخوام میگه ببین انقدر ته کارتمه فقط

درصورتی ک من باملاحظه هستم ولی واقعا شرمنده و تحقیرمیشم..خونه بابام گدابازی نبود😔😓😭

شماچطورین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب شاید واقعا نداره بدبخت الان شرایط اقتصادی واسه همه بده😔

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه خود خواند از صحنه رود.. صحنه پیوسته بجاست..خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد 
بابا ۴۰سالشه بچه نداریم ، خونه ام داریم، .....خرجیم نداریم...  خیلی بهم فشارمیاره از اول همین ب ...

مثل شوهر من

الان داشتم شام میخوردم میگه غذا بستم به خیکت ....اونقدر سرم منت میزاره ک بهم غذا میده اونم در حد معمولی.

شاید نداره واقعآ

باورنمیکنم.... ن بچه داریم ن خرجی.... ازشکم خودش کم نمیزاره من میگم برنج هندی بخوریم قبولن میکنه. فقط واس شکم‌خودش خرج میکنه من ۵۰کیلوام اون ۱۰۰

مرد خسیس خیلی بده من درکت میکنم سعی کن همون اولش بگی فلان چیز میخوام اینقدر قیمتشه 

سر بزنید به اینجا☺اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری(س)ما بیهوده به این دنیا نیومدیم یه توصیه دوستانه :برید بگردید ببینید هدف آفرینش و خلقت خودتون چیه برای اون زندگیتون بسازیدostad_shojae@اینجا کمکتون میکنه.              قربون غریبیت آقا😔.                                      پاشدم عائله پیداکردم از خودم فاصله پیدا کردم ؛ سعی کردم به تو مشغول شوم حیف شد مشغله پیدا کردم ؛ آقا....من سر اینکه به تو دل دادم با همه مسئله پیدا کردم...! در نمازم خم ابروی تو را در قنوتم گله پیدا کردم ؛ انتظار این همه انصاف نبود مُردم فیصله پیدا کردم.        آزادی؛ اگه تعریفت از آزادی اینه که خودتو مثل نمایشگاه به همه نشون بدی!  بدان این تو نیستی که آزادی ؛ این بازدید از توئه که آزاده... همون که بالاش مینویسن: بازدید.برای‌عموم‌آزاداست.
بابا ۴۰سالشه بچه نداریم ، خونه ام داریم، .....خرجیم نداریم...  خیلی بهم فشارمیاره از اول همین ب ...

دیگه آدم خسیس درست بشو نیس خواهرجان 

خدا خودش یه پولی بهت بده به منم بده که اینقدر تحقیر نشیم

خدایا خودت معجزه کن برامون ما هم صاحبخونه بشیم دوستی که امضامو میخونی میشه لطفا به نیت حاجتم یه صلوات مهمونم کنی🤗...من به دعا در حق همدیگه خیلی اعتقاد دارم مطمئنم دعاهاتون برام معجزه میکنه...مرررررسی 😘😘
مثل شوهر من الان داشتم شام میخوردم میگه غذا بستم به خیکت ....اونقدر سرم منت میزاره ک بهم غذا میده ا ...

وا....     مثلا میگ همین ماهی۳۰۰ ک بهت میدم کافیه خرجش کن و دگ نخوای..  بخدا بهم برمیخوره من خانوادم اینطورنبود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز