2789
عنوان

دخترخالم🥺🥺

| مشاهده متن کامل بحث + 1180 بازدید | 86 پست
دوست جدید پیدا کن.به کسی هم وابسته نشو

عزیزم شوهرم نمیزاره دوستی داشتع باشم.درصمن خودم کلی رفیق دارم میگم به دخترخالم وابسته بودم عزیزدلم


دوستان برام صلوات بفرستین💓چن تا مشکل دارم🌸لایک کنید منم براتون بفرستم🥰
چ ربطی داره متاهلم بشه نظرم همینه

خب اون موقع واقعیت ها رو بهتر متوجه میشیمنم دلم میخواست چهار تا بچه داشته باشم،اما وقتی ازدواج کردم،وضع اقتصادی،وضع نگهداری از بچه،وضع مسئولیت در قبال بچه رو دیدم گفتم یکی هم زیاده

اگه خیلی قهرمانی همون یکی رو جوری بزرگ میکنی که احساس تنهایی نکنه


خدا تو دستمو بگیری،شاید به مو برسه ولی پاره نمیشه/قسمتی از دلنوشته میرزا تقی خان امیرکبیر در شب قدر:خدا،امیر تویی،کبیر تویی،تقی همون شاگرد آشپزه،تو راه رو بهم نشون بده .../ کار خوبه خدا درست کنه،سلطان محمود کیه( اینو سرچ کنید)/خدا هر کی که این امضا رو میخونه حس خوشبختی رو بهش اعطا کن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه تنها میشه

بعد از کرونا میخوام بزارمش مهد کودک

بعد از اونم میره مدرسه 

اگه مشکل مالی دارید هر شب سوره ی واقعه بخونید معجزه ش رو تو زندگی تون میبینید الخصوص بعد از نماز عشا
خب اون موقع واقعیت ها رو بهتر متوجه میشیمنم دلم میخواست چهار تا بچه داشته باشم،اما وقتی ازدواج کردم، ...

ن من بچه هام باید 3 تا باشن شده ب زور بزرگشون کنم اینکارو میکنم چون اینجوری ی خانواده بزرگ دارن تا اینک بخان دنبال دوست و غریبه باشن واسه تکیه گاه

امیدی هست چون خدایی هست♥
ن من بچه هام باید 3 تا باشن شده ب زور بزرگشون کنم اینکارو میکنم چون اینجوری ی خانواده بزرگ دارن تا ا ...

من شوهرم ۵ تا خواهر برادر داره،تکیه گاه؟؟!! تو بگو آویزون نباشن تکیه گاه نخواستیم

در ضمن امام علی گفته دوست خوب خواهر یا برادر یه که خودت انتخابش میکنی( ینی می‌تونه از خواهر و برادرم بهتر باشه)

خدا تو دستمو بگیری،شاید به مو برسه ولی پاره نمیشه/قسمتی از دلنوشته میرزا تقی خان امیرکبیر در شب قدر:خدا،امیر تویی،کبیر تویی،تقی همون شاگرد آشپزه،تو راه رو بهم نشون بده .../ کار خوبه خدا درست کنه،سلطان محمود کیه( اینو سرچ کنید)/خدا هر کی که این امضا رو میخونه حس خوشبختی رو بهش اعطا کن
من شوهرم ۵ تا خواهر برادر داره،تکیه گاه؟؟!! تو بگو آویزون نباشن تکیه گاه نخواستیم در ضمن امام علی گ ...

خاهر برادرا قدیم با الان فرق میکنن من خودم خاهر ندارم ولی دوستام ک دارن و همسن خودمم میبینم چقد هوای همو دارن هیچی مث خاهر برادر ادم نمیشه با خیلیام دوستی کردم اخرش دیدم فقط ی دوستن همین و همچنان جای خالی خاهرو حس میکنم

امیدی هست چون خدایی هست♥
شرایط اون موقع شمارو دختر من داره با این تفاوت ک ی چند وقتی میشه با خواهرم قطع رابطه کردم و دخترم ،د ...

ارههههه بخدا تو مطب نشستم اشکم داره در میاد خواهش میکنم براش یه خاهر یا بردار بیار خاهش میکنم

بخدا من خیلی ضربه خوردم خیلی 

همش کارم ناراحتی بود و تو خودم میریختم

گاهی به مامانم میگم خیلی در حقم نامردی کردی میگفت من بخاطر ارامش و اسایش تو اینکارو کردم میگه خونه و باغ مال توعه وسایلا همه چی

منم میگم کاشکی نبود ولی یه خاهر داشتم

هی

گاهی میگم مامان نمیبخشمت میخنده میگه الان خودت ۱۹سالتع خودت باید بچع بیاری دیگه الان خاهر میخایی چیکار

ولی خیلی سخته خیلی خیلی

دوستان برام صلوات بفرستین💓چن تا مشکل دارم🌸لایک کنید منم براتون بفرستم🥰
عزیزم شوهرم نمیزاره دوستی داشتع باشم.درصمن خودم کلی رفیق دارم میگم به دخترخالم وابسته بودم عزیزدلم

اشتباهه عزیزم.من خودم ازین شکستا خوردم ک میگم وابسته نشو.معنی نداره وابستگی ک کسی که پی زندگیشه.

حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر
خاهر برادرا قدیم با الان فرق میکنن من خودم خاهر ندارم ولی دوستام ک دارن و همسن خودمم میبینم چقد هوای ...

منم خواهر ندارم ولی اینجور مثه تو حسرت به دل نیستم واقعا،چیزی از دست ندادم تا الان

خدا تو دستمو بگیری،شاید به مو برسه ولی پاره نمیشه/قسمتی از دلنوشته میرزا تقی خان امیرکبیر در شب قدر:خدا،امیر تویی،کبیر تویی،تقی همون شاگرد آشپزه،تو راه رو بهم نشون بده .../ کار خوبه خدا درست کنه،سلطان محمود کیه( اینو سرچ کنید)/خدا هر کی که این امضا رو میخونه حس خوشبختی رو بهش اعطا کن

دختر خالت اگه ازدوآج کرده چرا  گوشی نداره 





چند سالته 




بزرگ ترین اشتباه رو کردی که  با دوستات قطع لابطه کردی 

                           کاربریه دومم هست                                                 صلوات شمارمو میگیرم دستم میام نی نی سایت                                       دنبال دعوایین درو بره من نیاین                                                     تاپیکایه باحال تگم کنید                                                طلاق کاره بدی نیست فرزندم طلاق بگیر                                                      دوستون دارم بوچ بوچ 
دیگه چون تنها بودم خودم گوشیمو میدادم بهش با دوس پسرم چت نمیکزدم میگفتم تو با دوس پسرت چت کن به دوس ...

😑😑😑😑😑

خدایا هر کسی چه نیک چه بد برای من خواست اول نصیب خودش کن آمین یا رب العالمین... دوست عزیزی که نظرت با من همخونی نداره لطفا ریپلای نکن که بگی خیلی بلدی باشه تو خوب ✋✋.          وزن اولیه 67... وزن فعلی 64... قد 170... وزن هدف62... باشد تنبلی را کنار گذاشته ایده آل شوم😎عضو شدم در بامداد خمار... 
منم خواهر ندارم ولی اینجور مثه تو حسرت به دل نیستم واقعا،چیزی از دست ندادم تا الان

من حسرت خاهرو دارم از نظر مالیم اوکی هستیم ولی میگم کاش وضع مالیمون کمتر بود ولی ابجی داشتم چون واقعا توی این دوره زمونه نمیشه حرفاتو ب دوستت گف فردا همین حرفارو ی جا دیگ میده تحویل بقیه در بهترین شرایط

امیدی هست چون خدایی هست♥
چون که به یه بچه باج میدادن که با بچشون بازی کنه علنی این کارو میکردن و بی هیچ سیاستی!هم اون بچه سو ...

چی بگم کاش برام یه خاهر میاوردن

دوستان برام صلوات بفرستین💓چن تا مشکل دارم🌸لایک کنید منم براتون بفرستم🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792