2789
عنوان

موي خيس

2401 بازدید | 26 پست

سلام عزيزان

شما بعده حموم وقتي موهاتون خيسه شونه ميكنيد؟؟؟

من عادت دارم موهام خيس بودني شونه كنم يعني نكنم گره ميخوره ديگه نميشه

 با برس فلزيا هم شونه ميكنم همه ميگن موخوره هام بخاطره همينه

با چه مدل برس يا شونه اي موي خيسو شونه كنم كه موخوره نزنه🤔🤔🤔🤔🤔

💔🌈

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شونه نکن . گره هم بیفته از اسپری باز کننده گره فیروز استفاده کن 

اخه موهام خيلي زياده اسپري بگيرم باز ميكنه؟

با چه مدل شونه اي شونه كنم؟

واقعا موخوره و گره خوردن موهام شده موزل برام

💔🌈

من موهام فره بعد حموم کرم مو و ژل میزنم بعد شونه میکنم که مواد پخش بشه بعد اسکرانچ میکنم آب اضافه هم با یه پارچه نخی میگیرم بعد میذارم توی هوای آزاد خشک بشه آخرش که بیشترش خشک شده بود یکم آرگان میزنم دوباره اسکرانچ میکنم این روتین بعد حموم موی فر منه😊😊

ما را به سخت‌جانی خود این گمان نبود... 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792