2777
2789
عنوان

موي خيس

| مشاهده متن کامل بحث + 2401 بازدید | 26 پست
من وقتى نم داره روغن ارگان ميزنم بعد كه خشك شد شونه ميكنم موى خيس رو شونه كنى ريزش مو هم ميگير ...

 واي دقيقا برس پره مو ميشه تو حموم ميرم شونه ميكنم كف حموم پ ميشه 

پره موحوره ام هست موهام

روغن ارگان ميزني چرب نميشه زود؟

من موهام چربه جنسش هر روز ميرم حموم يه مدت وازلين ميزدم نرم ميشد راحت شونه ميكردم تو گوگل خونده بودم واسه موخوره خوبه اما چند ساعت بعد بشدت موهامو چرب ميكرد

💔🌈

از اسپری موی کودک فیروز استفاده کن محشره گره نمیفته تو موهات دوماه پیش هشت تومن بود خیلیم ارزونه

مرسي عزيزم فردا حتما ميخرم خستم كرده موهام ديگه

بعضي وقتا كلافه ميشم ميگم برم كوتاهه كوتاه كنم 

💔🌈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موهاتو نميكنه؟ موهام خيلي زياده فقط با برس فلزي كنده نميشه راحت ميتونم شونه بزنم البته چوبي امتحان ...

موهام پسرونس😅

    تو بگو یه شهاب سنگ خورده بهم از دوناحیه فوقانی و غیرفوقانی بفنا رفتمبازم ینفر پیدا میشه میگه تو که خوبی من دیروز مریخ رفت تو کو  نم.
من موهام فره بعد حموم کرم مو و ژل میزنم بعد شونه میکنم که مواد پخش بشه بعد اسکرانچ میکنم آب اضافه هم ...

چقدر خوبه انقدر ميرسي بهشون

من موهام بلنده خيلي ام پره خدايي قشنگه ولي نميرسم تو حموم فقط ماسك ميزنم بعد حموم شونه ميكنم ميبافم همين😁😁😁😁

💔🌈

واي دقيقا برس پره مو ميشه تو حموم ميرم شونه ميكنم كف حموم پ ميشه  پره موحوره ام هست موها ...

فقط ساقه موهامو ميزنم كه خيلى خوشحالت و نرم ميكنه

ميتونى از ماسك موى بعد از حمام هم استفاده كنى

موقع شونه كردن بالاى موهاتو بگير و از پايين شروع كن

گره ى موهاتو اول با دست باز كن بعد شونه كن 

ولي فردا ميخرم منم امتحان كنم شايد فرجي شد😂😂😂

انشالله

    تو بگو یه شهاب سنگ خورده بهم از دوناحیه فوقانی و غیرفوقانی بفنا رفتمبازم ینفر پیدا میشه میگه تو که خوبی من دیروز مریخ رفت تو کو  نم.
چقدر خوبه انقدر ميرسي بهشون من موهام بلنده خيلي ام پره خدايي قشنگه ولي نميرسم تو حموم فقط ماسك ميزن ...

من چند ماهی هستم تصمیم گرفتم موهامو دوس داشته باشم و بهشون برسم و الان خیلی حس و حال بهتری دارم😍😍

ما را به سخت‌جانی خود این گمان نبود... 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز