دوستان من ۲۲ سالمه بعد یه مدتیه که کلا خانوادمون درگیر یکسری مشکلات شده
اونوقت حالا من خودم کلا از بچگی و نوجوانی خیلی ادم خوشحالی نبودم
بعد الانم که یه مدتیه اصلا حال من بدتر هم شده ، چون یه مدتیه که همینطور فقط داخل خونه موندم و هیج جای خاصی نرفتم
و مدام یه دفعه گریه میکنم کلا خیلی وضعیت آشفته ای پیدا کردم.
و من خودم خیلی قبول ندارم که ادم برای حل مشکلان روحی شروع کنه به مصرف دارو
چون من اطراف خودم چند مورد دیدم که با خوردن قرص هیچ تغیری در حالشون ایجاد نشده بود و یا چه بسا باید عوارض جانبی قرص رو هم تحمل میکردن .
حالا الان من خودم مشکلم اینه که هر کاری میکنم که یه مقدار حال و هوام عوض بشه اصلا اثری نداره
کتاب خوندم ، فیلم دیدم یا آشپزی کردم و کلا سر خودمو گرم کردم که بلکه یکم روحیم بهتر بشه
اما نشد که نشد
خیلی خیلی حال روحیم بده ینی میتونم بگم افتضاحه
کسی بوده حالش بد بوده باشه بعد مثلا بهتر بشه ؟؟