2777
2789
عنوان

افسردگی شدید

193 بازدید | 22 پست

دوستان من ۲۲ سالمه بعد یه مدتیه که کلا خانوادمون درگیر یکسری مشکلات شده 

اونوقت حالا من خودم کلا از بچگی و نوجوانی خیلی ادم خوشحالی نبودم

بعد الانم که یه مدتیه اصلا حال من بدتر هم شده ، چون یه مدتیه که همینطور فقط داخل خونه موندم و هیج جای خاصی نرفتم 

و مدام یه دفعه گریه میکنم کلا خیلی وضعیت آشفته ای پیدا کردم.

و من خودم خیلی قبول ندارم که ادم برای حل مشکلان روحی شروع کنه به مصرف دارو

چون من اطراف خودم چند مورد دیدم که با خوردن قرص هیچ تغیری در حالشون ایجاد نشده بود و یا چه بسا باید عوارض جانبی قرص رو هم تحمل میکردن .

حالا الان من خودم مشکلم اینه که هر کاری میکنم که یه مقدار حال و هوام عوض بشه اصلا اثری نداره 

کتاب خوندم ، فیلم دیدم یا آشپزی کردم و کلا سر خودمو گرم کردم که بلکه یکم روحیم بهتر بشه 

اما نشد که نشد 

خیلی خیلی حال روحیم بده ینی میتونم بگم افتضاحه 

کسی بوده حالش بد بوده باشه بعد مثلا بهتر بشه ؟؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب شما ینی تا حالا پیش روانشناس مراجعه کردین

ن.تازه همشم فکرای ناامید کننده و ترسناک ب کلم میزنه بعضی وقتا خیلی شادما خوبم ولی بعضی وقتا ن تا چند هفته افسردم

راه درمون پیدا کردی ب منم بگو ...

طب سنتی هم مراجعه کردم  یه مقدار داروی گیاهی داد و من مصرف کردم  اما بازم همونطورم

نمیدونم منم همینطورم روزو شب شبو روزمیکنم منتظر معجزه ام

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم خدایاااااا      آرامم کن     همانگونه که دریا را پس ازطوفانی سخت آرام میکنی 
ن.تازه همشم فکرای ناامید کننده و ترسناک ب کلم میزنه بعضی وقتا خیلی شادما خوبم ولی بعضی وقتا ن تا چند ...

منم دقیقااا همینطورم

اخه بالاخری یه راهی باید باشه برای بهتر شدن حال ما

تو جوونی چرا افسرده بهترین روزای زندگیتو داری میگذرونی اینا هیچ وقت برنمی‌گرده حیف قدر بدون 

والا اگه اینا بهترین روزهای زندگیه که اصلا ارزش نداره 

بالاخره ادم باید توی زندگی یه دلخوشی ، شادی چیزی داشته باشه 

اصلا زندگیه من واقعا خیلی جالب نمیگذره

من ادمه زیاده خواه یا پر توقعی اصلا نیستم ولی به نظرم شرایط زندگی باید طوری باشه که ادم به ادامه زندگی تشویق کنه

منم درکل روحیه م افسردهس ..از بچگی تا الان انقدر فشار و بدبختی رو تحمل کردم الان روحیه م مثل پیرزناس ..حوصله خودمم ندارم..کلا هیچ وقت نتونستم شاد باشم و از زنده بودنم لذت ببرم

۱۶ سالگی افسردگی گرفتم رفتم پیش دکتر بهم دارو داد همه رو انداختم دور...

تنها چیزی که میتونه حالمو خوب کنه اینه که تنها نمونم ..یه نفر یه دوست باشه تو زندگیم ..کسی که بشه باهاش حرف زد و وقت گذروند ولی اونم ندارم (یعنی تا کسی میاد پیشم فورا روحیم عوض میشه و حالم بهتر میشه و حس میکنم که وجود دارم )

الان که با کار خودمو سرگرم میکنم کل روز سر کارم ولی متاسفانه اون حس رضایت و مفید بودن را ندارم در کل



منم درکل روحیه م افسردهس ..از بچگی تا الان انقدر فشار و بدبختی رو تحمل کردم الان روحیه م مثل پیرزناس ...

منم حسرت آرامش درونی رودارم ناارامم

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم خدایاااااا      آرامم کن     همانگونه که دریا را پس ازطوفانی سخت آرام میکنی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز