2777
2789

اگر زیاده شامپو لیندان بزن .اگر کمه شامپو پرمترین . تمام حوله و ملافه و رو بالشی و هرچیزی که با سر تماس داره رو با آب جوش هر چند روز بشور . دمای لباسشویی رو بالاببر 

عشق به خودتان شما را خودخواه نمی کند. شما را غیرقابل تخریب می کند 🤍🌱

ببین روندش یکم طولانیه.ولی اینی که بهت میگم صد در صد جوابه.از حموم که اومدی موهاتو تو خود حموم حسابی سشوار کن.خودت میبینی از موهات میریزه.بعد بشین با حوصله موهاتو تار به تار اتو بکش ،تا تخم شپشا بسوزن و بمیرن.این کارو باید چندبار انجام بدی.یه شونه مخصوص شپشم هست اونو میکشی به موهات میریزن.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهترین روش اینه ک پرمترین بزنی.دوباذ باید استفاده بشه با فاصله پنج تا هفت روز..شامپو هگور هم خوبه....تمام ملحفه و اینا رو هم بشوری با آبجوش..لباسا و اینا رو هم هرکدوم تو این مدت پوشیدی تو هفته ببندی تو پلاستیک..خونه هم جارو بزنی...شونه کش مو اینا رو هم یا بجوشون یا با سرکه بشور..مدام هم روسری یا کلاه سر کن که دوباره تخم شپش و شپش نریزه روملافه و اینا...

سرکه زدن با شونه مخصوص..اتو مو اینا هم کمک میکنه...چیزی ک خیلی مهمه اینه که اکثر شامپوها و داروهای ضد شپش رو شپشا اثر دارن اما رو تخم شپش ندارن..پس حتما حتما حتما یه نفر هرروز موهای سرت رو تار ب تار بگرده و تخما رو بکشه بیرون..خیلی کمک میکنه..مثلا تا یکهفته هرروز این کارو انجام بده بعدش تا سه ماه هفته ای یکبار

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز