2777
2789
عنوان

عمل زیبایی

| مشاهده متن کامل بحث + 499 بازدید | 52 پست
یادم قبلا مادر بزرگم میگفت میرفتن خاستگاری ن قیافه مهم بود ن قد  مهم اخلاقشون بود و اینک زن زند ...

من قد بلندم‌.‌.اصلا از این خبرا نیس نیومدم بگم من قد بلندما ولی میگم قد ت بلندم باشه خوشگل هم باشی که قطعا خیلیا خوشگل تا اون بالایی نخواد هیچ اتفاقی نمی افته

اره کاملا درسته  یوقت عمل هم ممکنه نتیجه دلخواه ادم رو نداشته باشه همیشه عالی درنمیاد  ...

اجی باور کن دوستم انجام داده بود گریه می کرد راضی نبود

من نمیخوام نظر بدم که انجام بده یا نه ولی مردم متاسفانه فقط دوس دارن ایراد بگیرن ب منم میگن چرا لاغر شدی یوقتا هم میگن چرا ازدواج نکردی...حرف مردم مهم نیس اعتماد بنفس مهمتره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من قد بلندم‌.‌.اصلا از این خبرا نیس نیومدم بگم من قد بلندما ولی میگم قد ت بلندم باشه خوشگل هم باشی ک ...

ولی ببینید واقعا نمیشه از تاثیر تیپ و قیافه در ازدواج گذشت 

حالا صحبت شما هم کاملا درسته که بالاخره ازدواج شانس و سرنوشته 


اجی باور کن دوستم انجام داده بود گریه می کرد راضی نبود من نمیخوام نظر بدم که انجام بده یا نه ولی مر ...

طفلک دوستتون چقدر الان ناراحته پس 

اخه اینهمه هزینه و عمل و اینا ادم انجام بده 

بعد نتیجه خوبی نگیره.

اتفاقا به خوده منم میگن چرا ازدواج نکردی 

ادم باید برای همه کارش جواب پس بده انگار 

کی همچین حرفی زده؟خواستگارا خیلی عتقیه هستن؟اکثرشون کچل با هیکل بدرد نخور😂

اخه بدبختی اینه که اون اقایی که خودش چهره متوسطی داره 

دنبال یه خانمی با قیافه اروپایی میگرده

من خیلی دیدم که میگم

من قد بلندم‌.‌.اصلا از این خبرا نیس نیومدم بگم من قد بلندما ولی میگم قد ت بلندم باشه خوشگل هم باشی ک ...

اره اون ک قطعا ولی تا جایی ک من دیدم اینجوری هستن😑😑

حال ما خوب خراب است🖤«با من از منطق حرف نزنید من اسطوره زندگیم باب اسفنجیه💛»͢( ꯭ای꯭ ع꯭م ꯭ش꯭وخ꯭ ط꯭ب꯭ع ꯭د꯭پ꯭🙃꯭🖤꯭)  ❰یاد بگیر تو زندگیت به هیچکس اعتماد نکنی!اول خودت،دوم هیشکی(((:
ازدواجشون خیلی خوب میشع؟فقط زیبایی و زیبایی و پول همیشع یه خوسگل تر پیدا میشه 

اره بابا اینقدم مادر شوهره ب عروسش مینازه میگ نگا چ خوشکل نگاه چ قد بلند😐

حال ما خوب خراب است🖤«با من از منطق حرف نزنید من اسطوره زندگیم باب اسفنجیه💛»͢( ꯭ای꯭ ع꯭م ꯭ش꯭وخ꯭ ط꯭ب꯭ع ꯭د꯭پ꯭🙃꯭🖤꯭)  ❰یاد بگیر تو زندگیت به هیچکس اعتماد نکنی!اول خودت،دوم هیشکی(((:
جلو بقیه مینازع خود عروسو خون می کنه تو دلش

اون ک صدردصد 🤣🤣🤣

حال ما خوب خراب است🖤«با من از منطق حرف نزنید من اسطوره زندگیم باب اسفنجیه💛»͢( ꯭ای꯭ ع꯭م ꯭ش꯭وخ꯭ ط꯭ب꯭ع ꯭د꯭پ꯭🙃꯭🖤꯭)  ❰یاد بگیر تو زندگیت به هیچکس اعتماد نکنی!اول خودت،دوم هیشکی(((:
اگر فقط یکم قوز داره فیلر بزنه

فیلر چیه عزیرم میشه توضیح بدی 

خیلی وقته حرفهای دیگران اذیتم نمیکنه میخوام سال 99 پر رو، پوست کلفت،و بیخیال زندگی کنم اما میخوام رک باشم جواب بدم مظلوم نباشم  و خودخوری نکنم💪💪💪💪  

چقدر بی ادب و بیفرهنگ بوده اون خانم!! تقصیرخواهرتونم نیست حرف خانومه ناخودگاه فکرشو پریشون کرده درضمن مگه حتما همه باید بینیشون عملی باشه یا بدون عیب که ازدواج کنن پس اینهمه ادم که بعد ازدواج عمل کردن چی؟من خودمم دماغم یه نمه بزرگه😄ولی همه میگن بهت میاد هیچکسم حق نداره راجب این مسئله سرزنشم کنه تازه ما حواستگاری که بخاطر ظاهر بخواد بیاد رو راه نمیدیم حالا اقا پسر خواهرتو پسندیده بود یا مادرش تنها این حرفو زد؟

برکتِ روضه ی او بود اگر شیعه شدیم،،،نامِمان هست مسلمانِ اباعبدالله(س)🙏🙏...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش