2777
2789
عنوان

عمل زیبایی

| مشاهده متن کامل بحث + 499 بازدید | 52 پست
کجا زدین ..چقد دادین

اصفهان.گفتم گلم من چندتا کار باهم انجام دادم درست یادم نیس فیلر ب تنهایی چقدر شد

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهش ثابت کن که الانم زیباست یا اینکه بگو برو سرکار بعد برو عمل کن

امان از این خواستگارهای بی‌فرهنگ من یه خواستگار داشتم امد گفت بینیت رو عمل کردی گفتم بله گفت چه خوب دیگه چه عمل زیبایی‌های دیگه‌ای انجام دادی🤦🏼‍♀️دلم می‌خواست از تراس اتاقم پرتش کنم پایین

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

خاک تو سر مادره.خوو عیب تو بینی خوواهرت نیس میتونس بره خواستگاری یکی  بینیش قوز نداشته باشه

اتفاقا این خانومی که اومده بود خواستگاری از دوستای قدیمی یکی از عمه های من بود 

ینی خیلی ما تعریف اخلاق و رفتارشون رو شنیده بودیم 

اینم خوب خودشو نشون داد

بهش ثابت کن که الانم زیباست یا اینکه بگو برو سرکار بعد برو عمل کن امان از این خواستگارها من یه خواس ...

سر کار که میرفت 

اما کارشون به خاطر این کرونا تعطیل شده یه مدتیه 

اخه کلا اقایون به فکره ظاهر و قیافه طرفشون هستن دیگه 

به نظره من به هیچ چیزی جز این فکر نمیکنن

سر کار که میرفت  اما کارشون به خاطر این کرونا تعطیل شده یه مدتیه  اخه کلا اقایون به فکره ...

حالا ایشالا بعد کرونا دوباره میره و خودش هزینه عملش رو میده

الانم خطرناکه تو این کرونا بخواد عمل کنه


[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

من دوستام عمل کردن خواستگار خوبم ندارن!!!!

مادر خواستگار خیلی بیخود کرده گفته بینی تو عمل کن از حسودی گفته من اگه بودم در جواب اون می گفتم تو هم برو هیکلتو درست کن....مطمعن باس اگه اجیت بد بود نمی اومدن خواستگاریش

لطفا پیاممو نشون خواهرت بده

و اینم بگم دوستام عمل کردن بعضیاشون راضی نیستن

 

یادمه یه خواستگار داشتم که چشمش مصنوعی بود ولی وضع مالیشون خیلی خوب بود اون زمان دو واحد از خودش داشت تو ونک


کلا بخاطر اختلاف طبقاتی و سن خودم ۲۲بودم قبول نکردم فامیل بابام بودن 

بعد که من گفتم نمیخام بابام گفت بزار ازش میپرسم چشمش چی شده 

گفتم نهههه اصلا اینکارو نکن  گناه داره دلشون میشکنه 

ما که قصد ازدواج نداریم چرا عیب طرف و بهش بگیم گناه داره 

دیگه اون قضیه ام تموم شد 

ممنونم عزیزم . الان راضی هستین از نتیجه؟

من ک خیلی دوست داشتم

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃
من دوستام عمل کردن خواستگار خوبم ندارن!!!! مادر خواستگار خیلی بیخود کرده گفته بینی تو عمل کن از حسو ...

اره کاملا درسته 

یوقت عمل هم ممکنه نتیجه دلخواه ادم رو نداشته باشه

همیشه عالی درنمیاد 

حتما پیامتون رو نشونش میدم 

بلکه یکم اروم بگیره

یادم قبلا مادر بزرگم میگفت میرفتن خاستگاری ن قیافه مهم بود ن قد  مهم اخلاقشون بود و اینک زن زندگی باشه و کار کنه ولی الان ملاک شون شده زیبایی قد بلندو... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

حال ما خوب خراب است🖤«با من از منطق حرف نزنید من اسطوره زندگیم باب اسفنجیه💛»͢( ꯭ای꯭ ع꯭م ꯭ش꯭وخ꯭ ط꯭ب꯭ع ꯭د꯭پ꯭🙃꯭🖤꯭)  ❰یاد بگیر تو زندگیت به هیچکس اعتماد نکنی!اول خودت،دوم هیشکی(((:
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز