2777
2789
عنوان

عمل زیبایی

499 بازدید | 52 پست

دوستان من خواهرم ۲۶ سالشه بعد چند وقت پیش یه خواستگاری براش اومده بود که جلسه دوم خواستگاری مادر اون اقا پسر برگشت به خواهرم گفت شما نمیخوای بینیت رو عمل کنی ؟؟

حالا اون خواستگاری که کلا به جایی نرسید و تموم شد رفت .

ولی خواهره من از اونموقع همش راه میره میگه اگه من پول داشتم عمل میکردم الان اوضاعم این نبود ، اخه بینیش یه مقدار قوز داره کلا . 

البته خواهرم قبلا سر یه کاری هم میرفت اما به علت این کرونا یه مدته که همینطور داخل خونه هستیم همگی.

و الانم مادرم پول کافی نداره که بدیم خواهرم بره عمل کنه .

خواهرم حالا همش میگه من قیافم بده من اصلا حالم از خودم داره بهم میخوره 

 چند وقته همینطور داره اینحرفا رو میزنه 

ینی هم اعصاب خودشو خورد میکنه هم اعصاب مارو 

به نظرتون راهی هست یکم خواهرم اروم بشه ؟؟

اخه خیلی داره خودشم اذیت میشه 😔



اگر فقط یکم قوز داره فیلر بزنه

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر فقط یکم قوز داره فیلر بزنه

اخه خودش از دکتر پرسیده بوده 

بعد دکتر بهش گفته بوده فیلر تاثیر موقت داره و بهتره شما عمل انجام بدین

ینی اینو که شنید بیخیال فیلر شد

اولا چقدر مادرش بی شخصیت و بی فرهنگ بوده.

دوما چون اون این حرفو زده دلیل نمیشه که اعتماد ب نفسشو از دست بده.

سوما ازدواج قسمته.فقط و فقط قسمت

ایشالا یکی قسمتش میشه که براش زیباترینه









اخه خودش از دکتر پرسیده بوده  بعد دکتر بهش گفته بوده فیلر تاثیر موقت داره و بهتره شما عمل انجا ...

من زدم یکساله هنوز هم نیاز ب ترمیم پیدا نکرده

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃
اينكه مادر پسره بي ادب بوده  دليل نيمشه بيني خواهر شما بد باشه ك اون طرف نزاكت نداشته

اصلا از اون روزی که این خانم همچین حرفی زد 

انگار خواهره من آتیش به جونش افتاده 

دیگه ول کن نیست

الهی شکر که بهم خورد.‌‌چه خانواده پررویی بودن...

یه بی فرهنگ یه حرف مفتی زده...

من هرگز از رحمت خدای مهربانم ناامید نمیشم.خداجانم اونی که الان این امضارو میخونه،به همه آرزوهاش برسون💜تا اینجا اومدی اگه دوست داشتی بهم بگو برات صلوات بفرستم
ببخشید چقدر هزینه کردین شما؟؟

ببین درست یادم نیست من پلکسر و فیلر را باهم انجام دادم فکر کنم ی ۹۰۰ در اومد

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز