2789

من شنيدم بعد از يه مدت كج ميشه و نياز به ترميم داره

گر شرم همی از آن و این باید داشت پس عیب کسان زیر زمین باید داشت ور آینه وار نیک و بد بنمائی، چون آینه روی آهنین باید داشت.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ب حالت اول ک برنمیگرده

ولی اینکه چقدر گوشتی باشه،و پوستت ضخیم باشه یا نازک،تو نتیجه عمل تاثیر داره

خدایاااااا خداجونممممم شکرت تا الان هرچی ازت خواستم بهم دادی،شکرت بابت همه چی😍💗دوستت دارم
ب حالت اول ک برنمیگرده ولی اینکه چقدر گوشتی باشه،و پوستت ضخیم باشه یا نازک،تو نتیجه عمل تاثیر داره

نتیجه عمل خوب بوده خداروشکر فقط میترسم بعدا برگرده بینیم ب حالت اول

منم همینطور دقیقا...الان خیلی خوبه نگران بعدم


من کلا پوستمم چربه و میگن اونایی که پوست چرب دارن ممکنه برگرده ولی فکر نکنم اینطور باشه، بستگی به دکتری هم که پیشش عمل کردی داره که کارش خوب باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز