2789

من شنيدم بعد از يه مدت كج ميشه و نياز به ترميم داره

گر شرم همی از آن و این باید داشت پس عیب کسان زیر زمین باید داشت ور آینه وار نیک و بد بنمائی، چون آینه روی آهنین باید داشت.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ب حالت اول ک برنمیگرده

ولی اینکه چقدر گوشتی باشه،و پوستت ضخیم باشه یا نازک،تو نتیجه عمل تاثیر داره

خدایاااااا خداجونممممم شکرت تا الان هرچی ازت خواستم بهم دادی،شکرت بابت همه چی😍💗دوستت دارم
ب حالت اول ک برنمیگرده ولی اینکه چقدر گوشتی باشه،و پوستت ضخیم باشه یا نازک،تو نتیجه عمل تاثیر داره

نتیجه عمل خوب بوده خداروشکر فقط میترسم بعدا برگرده بینیم ب حالت اول

منم همینطور دقیقا...الان خیلی خوبه نگران بعدم


من کلا پوستمم چربه و میگن اونایی که پوست چرب دارن ممکنه برگرده ولی فکر نکنم اینطور باشه، بستگی به دکتری هم که پیشش عمل کردی داره که کارش خوب باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز