2777
2789
اینجوری پیش برن خونواده بدون روژان میمونن

یعنی چی؟

متوجه منظورت نشدم 

کاربری خانوم هدف من از زندگی تولید مثل نیست پس بهتره در نظرات من دخالت نکنی،مجرد و نامتعهد، من ترکم!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دیدم ولی هنو در باورم نمیگنجه,‌😐😐

باورش سخته ولی باور کن😐

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚
ینی اینجوری بخان منو لو بدن و چرت بگن لو بدن  زندههههه بگور شدم

خدا نکنه

خدا به همراهت

انشالله موفق و موید باشی

کاربری خانوم هدف من از زندگی تولید مثل نیست پس بهتره در نظرات من دخالت نکنی،مجرد و نامتعهد، من ترکم!
ابجی🤦‍♀️ دیگه ی اشتباه کردم رل زدم  من ابم بخورم لو میدن


        داداش داداش نه ابجی

 اقاا هستم عزیزم عزیزم نکن   یاگلم افتاااد؟(واسه خودتون گفتم تا نگید ا وا نمیدونستم اقاایید)خیال خنده های تو/شدآرزوی هرشبم/به چشم های تو قسم/که جان رسیده برلبم/خزان شدو نیامدی/عزیز لحظه های من/اگر ندیدمت تورا/تو گریه کن برای من/ ای عشق/ تمام حسرت هنوزم/دلیل آه سینه سوزم...

[QUOTE=166398997]کات کردیم  ولی هر دفعه با ی اکانت میاد[/QUOTE

اینستا داری یا روبیکا؟

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز