2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کرم ندارم الکی ضایعشون کنم... 

آمااااا

اگه لازم بدونم به راحتی... 

یک روز بر گونه ی این مملکت یک بوسه، و بالای سرش یک یادداشت میگذارم و می روم؛ "آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."🍂دوستان گلی که مبتلا به بیماری سرطان هستن در مورد مراقبت های بعد از شیمی درمانی نیاز به کمک دارن می تونن از من بپرسن تا جایی که بتونم با تجربه های شخصی خودم پاسخ می دم...من و دیگه تو تاپیک های دورهمی تگ نکنید با تچکر... 

کسی چیزی گفته؟چرا ضایع کنی؟بگو شاید تونستیم کمکتون کنیم

 اقاا هستم عزیزم عزیزم نکن   یاگلم افتاااد؟(واسه خودتون گفتم تا نگید ا وا نمیدونستم اقاایید)خیال خنده های تو/شدآرزوی هرشبم/به چشم های تو قسم/که جان رسیده برلبم/خزان شدو نیامدی/عزیز لحظه های من/اگر ندیدمت تورا/تو گریه کن برای من/ ای عشق/ تمام حسرت هنوزم/دلیل آه سینه سوزم...

اونا خودشون ضایع هستن نیازی به ضایع کردنشون نیس

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚

عزیزم 

بهتره فکرتو درگیر نکنی

من اصلا بهشون اهمیت نمی دم از نظر من موجودات پوچیه اند.

کاربری خانوم هدف من از زندگی تولید مثل نیست پس بهتره در نظرات من دخالت نکنی،مجرد و نامتعهد، من ترکم!

مانند دختر😌

من که هروقت بخوام کرم بریزم از ضعف هاشون استفاده ی بی نقصی میکنم😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مادر اسکل

saaaaaaa2026 | 2 دقیقه پیش

مخمر آبجو

eyes87 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز